دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان گفت: حساسیت فیلم نوجوانان بیشتر از سایر گروه های سنی است به این دلیل نیز فیلم کودک و نوجوان باید از یکدیگر تفکیک می شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 17 September 2015
دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان گفت: حساسیت فیلم نوجوانان بیشتر از سایر گروه های سنی است به این دلیل نیز فیلم کودک و نوجوان باید از یکدیگر تفکیک می شد.

به گزارش ایرنا؛علیرضا شجاع نوری  در جلسه هماهنگی تبلیغات رسانه جشنواره بین المللی فیلم نوجوان افزود: جشنواره بین المللی فیلمهای نوجوان از حساسیت بالایی برخوردار است و بر اساس تحقیقات انجام شده کارهایی که برای نوجوانان انجام می شود باید از کودک جدا شود زیرا سن نوجوانی، سنی حساس و ویژه است.

وی اضافه کرد:صدا و سیما و رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و پوشش جشنواره بر عهده دارند.

وی درباره المپیاد فیلم سازی نوجوان نیز گفت: سه فیلم سه دقیقه ای از هر استان در این المپیاد حضور دارد.

شجاع نوری با بیان اینکه پیش از اکران هر فیلم در بخش رقابتی یکی از هنرمندان بنام کشور در خصوص فیلم توضیحاتی را می دهد و پس از پایان فیلم نیزافراد حاضر در سالن می توانند در مورد فیلم سوالات خود را مطرح کنند ادامه داد: از هر گونه پوشش و اطلاع رسانی که از جشنواره فیلم نوجوان انجام شود استقبال می کنیم.

شجاع نوری از برگزاری مسابقه عکاسی در طول بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوان خبر داد و گفت: اپلکیشنی ساخته شده و هر روز مسابقه عکاسی در ایام برگزاری جشنواره برای مردم در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقه شامل دو بخش نوجوان و سایر اقشار خواهد بود که نوجوانان با موضوع سوژه آزاد و سایرین با موضوع لبخند نوجوان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: هر شب به عکس های برگزیده جوایزی اهدا می شود و در اختتامیه جشنواره نیز با داوری هنرمندانی که سابقه عکاسی هم دارند برترین ها معرفی می شوند.

وی عنوان کرد: هدف این است که همه افراد را به نوعی با جشنواره فیلم نوجوان درگیر کنیم.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم چهارم تا هشتم مهر ماه سالجاری در همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار