جمالی خبر داد:
معاون پژوهش و فناوری واحد شبستر گفت:واحد شبستربا کسب870 امتیاز موفق به اخذ رتبه اول و تاییدیه مرکز آموزشی همکار از سازمان ملی استاندارد ایران در سطح ملی شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 15 September 2015

دکتر محمدعلی جبرئیل جمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با الطاف الهی و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد شبستر با کسب 870 امتیاز موفق به اخذ رتبه اول و تاییدیه و مجوز مرکز آموزشی همکار از سازمان ملی استاندارد ایران در سطح ملی شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد شبستر با توجه به تائیدیه دفتر آموزش و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندار ایران ادامه داد: با اخذ این مجوز، واحد شبستر می­تواند با ارائه خدمات آموزشی مورد نظر سازمان ملی استاندارد در زمینه­های آموزش دوره­های تدوین استاندارد، سیستم­های مدیریتی، تکنیک­های کیفیت و فنی مهندسی در رشته­های برق و الکترونیک، ساختمان، مصالح و فرآورده­های ساختمانی، صنایع شیمیایی و پلیمر، خوراک و فرآورده­های کشاورزی، خودرو و نیرو محرکه، مخابرات، مکانیک و فلزشناسی و میکروبیولوژی، خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی ارائه نماید.

وی ادامه داد: معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با هدف استفاده بهینه از ظرفیت­های موجود دانشگاه و همچنین تامین بخشی از هزینه­های جاریدانشگاه از طریقتجاری­سازی در بخش آزمایشگاه­ها و کارگاه­ها، اقدام به این امر کرده است.

این مقام مسئول با توجه به سیاست­های کسب درآمد از منابع غیرشهریه­ای اظهار داشت:عضویتدانشگاه به عنوان مرکز آموزشی همکار خواهد توانست به درآمدزایی از منابع غیر­شهریه­ای و پاسخ به نیازهای جامعه، کمک­های فراوانی را بکند.

جمالی با توجه به آمادگی واحد شبستر به همکاری با صاحبان صنایع و کارخانه­ها در برگزاری کارگاه­های آموزشی و انجام آزمایشات مورد نیاز ایشان اظهار امیدواری کرد که این امر نقش به سزایی در رشد کمی و کیفی این واحد دانشگاهی ایفا خواهد کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با داشتن 28 آزمایشگاه تخصصی و 10 کارگاه فنی و اعضای هیات علمی و کارشناسان مجرب، توانسته است در بین واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی، عنوان اولین مرکز علمی همکار با حیطه فعالیت ملی را از سازمان ملی استاندار ایران را به خود اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :