مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به تلاش‌های این سازمان برای ارتقای ایمنی راه‌ها و ایمن‌سازی 106 مدرسه در حاشیه راه‌های استان اشاره کرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 15 September 2015

به گزارش تابناک یزد،«محمدرضا بشیری» افزود: تاکنون 106‌مدرسه واقع در حاشیه راه‌ها، مشمول اجرای طرح آموزش اصول و مبانی ایمنی عبور و مرور و ایمن‌سازی قرار گرفته‌اند و عملیات ایمن‌سازی آنها انجام شده است.

وی افزود: سال گذشته 19 مدرسه در برنامه‌های آموزش مبانی ترافیکی شرکت داده شدند و ایمن‌سازی فیزیکی در محوطه جلوی مدارس در 13 مدرسه استان انجام شد.این مسئول گفت: امسال نیز 20 مدرسه برای آموزش مبانی ترافیک انتخاب شدند و ایمن‌سازی فیزیکی در محوطه جلوی مدارس نیز در 20 مدرسه استان صورت گرفت.وی از دیگر اقدامات انجام شده برای افزایش ایمنی جاده‌های استان به اجرای طرح ارتقای ایمنی عابران پیاده و راکبان موتوسیکلت در راه‌ها اشاره کرد.
به گزارش همشهری،بشیری از کنترل نامحسوس برای کاهش تلفات جاده‌های استان خبر داد و افزود: ساماندهی تابلوهای غیرمجاز و نصب تابلوهای تبلیغاتی، پیگیری ساخت پل‌های عابرپیاده در جاده‌های برون‌شهری و شناسایی نقاط پرحادثه با همکاری پلیس راه و اداره کل راه و شهرسازی از دیگر اقدامات صورت گرفته برای کاهش تلفات جاده‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار