تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
التماس این هواداران و صدای این هواداران بخاطر دلخوشی که دارند نه به گوش مدیرعامل محترم شرکت رسیده ونه به گوش هیج مسئولی، یا شاید هم رسیده و توجهی نکردند،
کد خبر: ۹۵۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 29 March 2021

 

تصویر بالا جدول گروه A لیگ دسته دوم فوتبال کشور است . گروهی که نفت و گاز گچساران در آخرین رده آن قرار دارد ! جایگاهی که مطلقا خوشایند کادر این تیم ، بازیکنان ، هواداران و حتی مردم و مسئولان استان نیست .وضعیت مدیریتی و کادر فنی تیم هم چندان بهتر از وضعیت جایگاه خود تیم در گروه نیست و چند روزی است که مربی ، تیم را ترک و اعلام کرده که به فدراسیون شکایت خواهد برد!

بی شک تغییر این وضعیت درخواست همه ورزش دوستان استان است . اما لازمه این امر تلاش و همدلی همگانی از جمله مسئولین استان خصوصا مدیران شرکت نفت و گاز گچساران است .

دلخوشی جوانان گچساران را از آن ها نگیرید / نفت و گاز را نجات دهید !

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از هواداران نفت و گاز گچساران خطاب مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران نوشته است :

جناب آقای صیدالی : روز میلاد مهدی موعود(عج) است بیایید کینه ها را دور بریزیم.
ورزش نفت چند سالی است غرق سیاست شده و عده ای بخاطر منافع خود و کینه با نخبه های ورزشی شهرستان باعث نابودی خیلی از ورزشهای قهرمانی نفت گاز شده اند.
روزگاری هندبال مردان نفت گاز قهرمان ایران شدند،هندبال زنان نایب قهرمان،واترپلو قهرمان ایران و آسیایی،هاکی قهرمان ایران ، فوتبال نوجوانان لیگ برتر ، والیبال جانبازان لیگ برتر ، پینگ پنگ قهرمان ایران شدند و.....
الان ازاین ورزش ها فقط فوتبال نفت گاز باقی مانده آن هم فقط اسمی از نفت گاز ولی در واقع زنگ تفریح برای تیم هایی که روزی آرزو داشتند در مقابل نفت گاز بتوانند کم گل بخورند و با آبرو به خانه برگردند.
اما امسال یکی از بدترین سالهای ورزشی را داریم پشت سر می گذرایم. تیمی و فوتبالی که دست عده ای غیر فوتبالی افتاد و به قول برادر عزیز حاج صادق خادمی لیدر این تیم، این تیم شده گوشت قربانی هرکس تکه ای بر میدارد و...

تنها دلخوشی جوانان گچساران را از آن ها نگیرید / نفت را از دست غول تهرانی نجات دهید !

این تیم در اوایل بنا به هر دلیلی توسط مدیران غیر فوتبالی به دست مربی بسیار ضعیف تهرانی افتاد و نتایجی کسب کرده که شآن و منزلت شهرستان گچساران را پایین آورد و این تیم را رو به نابودی برده است، بعداز گذشت چهار هفته اشتباه بدتری رخ داد و کمیته فنی ضعیفی تشکیل شده ضعیف تر از سرمربی و ضعیف تر از مدیران.
کمیته ای که بعداز چند جلسه با سرمربی هیچ قدرتی برای تصمیم گیری ندارند و انگار از این غول تهرانی بسیار ترس دارند.
کمیته ای که از زمان تشکیل آن (پیش از هفته چهارم شروع بکار کردن ) تا الان یعنی نه هفته تنها شش امتیاز از این تیم دیده ایم ولی باز سعی بر ماندن این مربی ضعیف تر از خود کمیته را دارند .
نمیدانیم اینها دلسوزان ورزش هستند یا دشمنان؟
التماس این هواداران و صدای این هواداران بخاطر دلخوشی که دارند نه به گوش مدیرعامل محترم شرکت رسیده ونه به گوش هیج مسئولی، یا شاید هم رسیده و توجهی نکردند .
الان حرف ما نه اعتراضی است ، نه انتقادی فقط یک التماس است اول به مدیرعامل شرکت نفت گاز و بعد به بقیه مسئولین شهرستانی و استانی "نگذارید دلخوشی جوانان این استان با نابودی این تیم از آن ها گرفته شود" !
جناب آقای مهندس صیدالی بزرگوار از قدیم گفته اند کار هرکس نیست.....
از شما خواهش می کنیم مدیران ورزشی و کاربلد را در ورزش بیاورید .
جناب آقای مهندس صیدالی بزرگوار در پایان از شما سوالی داریم چرا باید حاج محمد حبیبی ها وامثالهم کنار باشند و تصمیم در دست افرادی نا آگاه و نا بلد مثل کمیته فنی ضعیف و مدیران ضعیف باشد؟

مربی تیم را ترک و باشگاه را به شکایت تهدید کرد!

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سندی که برای مدیریت سایت ارسال شده است ، مربی فعلی نفت و گاز گچساران از تاریخ 4 فروردین امسال تیم را ترک کرده است .

بنابراین گزارش جهانبخش جعفری با ارسال نامه ای خطاب به مدیر عامل باشگاه نفت اعلام کرده است که به دلیل عدم پرداخت مطالبات و نارضایتی های بوجود امده از تاریخ 1400/1/4 هیچ گونه مسئولیتی در قبال تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران ندارد .

جعفری در پایان این نامه نوشته است که در صورت عدم پرداخت مطالبات ، از طریق کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال کشور موضوع را پیگیری خواهد کرد.

دلخوشی جوانان گچساران را از آن ها نگیرید / نفت را از دست مربی تهرانی نجات دهید !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار