فرمانده انتظامي استان در آستانه فرا رسيدن آخرين چهارشنبه سال، با بيان اينکه اهتمام پليس تأمين نظم و امنيت است،‌گفت: با بي احتياطي در استفاده از مواد محترقه غيرمجاز فشار مضاعف به كادر درماني وارد نكنيم.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ 15 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمي شهرستاني با اشاره به بلوغ مردم قانونمند مردم استان در سال هاي اخير كه بازتاب کاهش چشمگير خسارات ، لطمات جاني و مالي ناشي از حوادث چهارشنبه آخر سال منتج شده است افزود: کاهش صدمات جاني و مالي ناشي از حوادث چهارشنبه آخرسال، بيانگر افزايش همراهي صميمانه اقشار مختلف جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان با نيروي انتظامي و توجه به آموزش‌هاي ارائه شده از سوي نیروی انتظامی ، سازمان‌هاي همکار و رسانه‌ها بوده است.
وي یادآورشد: تجربه تلخ خانواده ها در پس رفتارهاي غيرقانوني و ناهنجار برخي افراد که مخل نظم و امنيت هستند، اراده نيروي انتظامي را در برخورد با هنجارشکنان تقويت و دو چندان کرده است و خريد و فروش مواد خطرآفرين، انفجاري و احتراقي که نظم و آرامش جامعه و شهروندان را مخدوش مي کند، ممنوع بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.
اين مقام ارشد انتظامي اضافه كرد: برهمين اساس پليس استان براي پاسداشت حقوق شهروندان و در راستاي کاهش حوادث احتمالي چهارشنبه آخر سال با تاکيد بر کوچه محوري از مردم عزيز و شريف خصوصاً تمامي والدين مي خواهد تا در چهارشنبه پاياني سال در کنار فرزندان خود و با نظارت و کنترل دقيق آنها از بروز حوادث تلخ و ناگوار پيشگيري کنند.
سردار مفخمي با تاكيد بر بهره مندي از تجربيات سال هاي گذشته و برنامه ريزي هاي پيشگيرانه و برخورد قاطع با توليد و توزيع کنندگان مواد محترقه و آتش زا افزود: اميدواريم امسال همانند سال هاي قبل با همكاري خوب مردم و والدين گرامي، جوانان و نوجوانان كه نقش بسزايي در پيشگيري از تلفات و خطرات استفاده از اين مواد دارند،شاهد كاهش هر چه بيشتر حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال باشيم.
وي با بيان اينكه هر گونه بروز حادثه براي شهروندان در اين شرايط حساس، فشار مضاعف براي كادر درماني به همراه خواهد داشت و باعث ايجاد خلل در اقدامات درماني در مبارزه با ويروس كرونا مي شود،‌ ادامه داد: پليس استان ضمن تشديد برخورد با دست فروشان و عرضه كنندگان مواد محترقه ، اعلام کرد در مقوله چهارشنبه آخرسال در گام ابتدایی،اولویت اول پلیس،ارتقاء آگاهي، آموزش والدين و مردم نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه است.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با مراجع ذیصلاح، افرادی که امنیت و آرامش عمومی و سلامت شهروندان را در چهارشنبه آخر سال به مخاطره بیاندازند، تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت خواهند بود.
فرمانده انتظامي استان مركزي تاکید كرد: شهروندان میتوانند به منظور جلوگيري از خطرات و آسيب هاي ناشي از بكارگيري مواد محترقه و آتش زا ، در صورت مشاهده عوامل توليد يا توزيع، مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار