نماینده ولی فقیه در همدان گفت: هنرمندان به سمت تولید آثار فاخر و ارزشی و گفتمان فرهنگ ایرانی ـ اسلامی بروند.
کد خبر: ۹۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 16 September 2015
نماینده ولی فقیه در همدان گفت: هنرمندان به سمت تولید آثار فاخر و ارزشی و گفتمان فرهنگ ایرانی ـ اسلامی بروند.

به گزارش فارس؛ به مناسبت برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان همدان، دبیر این دوره از جشنواره، اعضای بنیاد سینمایی فارابی و مسئولان ارشاد همدان با نماینده ولی فقیه در همدان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در همدان در این دیدار اظهار کرد: هنرمندان باید با تولید آثار فاخر و ارزشی با موضوع فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، دیدگاه آنهایی که به دنبال فیلم‌های مستهجن هالیوودی هستند را تغییر دهند.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‎محمدی با اشاره به اینکه در اسلام توجه به هنر و آثار هنری مورد توجه است، بیان کرد: در حال حاضر در همدان فضای مطلوبی حاکم است، اما باید با رعایت اعتدال در رفتار بتوان شرایط حاکم را حفظ کرد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌هایی چون محمد رسول‌الله(ص) و حضرت یوسف(ع) با اکران در کشورهای خارجی، بهتر می‌توانند اصل مطلب را القا کنند.

محمدی اضافه کرد: با داشتن درک بالایی از آرمان‌ها و تخیلات نوجوانان، می‌توان شاهد پرورش و حضور انسان‌های صالحی در جامعه بود.

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان نیز اظهار کرد: امسال همدان مجدد میزبانی جشنواره فیلم‌های نوجوان را عهده‌دار شده که امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای این رویداد فرهنگی باشد.

علیرضا شجاع‌نوری بیان کرد: توجه ویژه به گروه سنی نوجوانان سبب می‎شود، تا نسل فاخر و با اعتماد به نفسی در کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به استقبال مسئولان و مردم همدان از بازگرداندن جشنواره فیلم به همدان، گفت: مسئولان همدان برای برپایی این جشنواره در همدان تلاش زیادی کردند که با میزبانی خوب خود در این جشنواره این تلاش ثمره خود را خواهد داشت.

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان تصریح کرد: استقبال روحانیت از جشنواره‌های فرهنگی علاوه بر اینکه نشان از حمایت آنها از فرهنگ و هنر اصیل ایرانی دارد، موجب دلگرمی هنرمندان در عرصه فیلم خواهد بود.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان از 4 تا 8 مهرماه در همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار