استاندار قم با اشاره به این که منع سفر فعلا مشمول شهرهای نارنجی و قرمز است گفت: اگرچه منعی برای سفر به شهرهای با وضعیت آبی و زرد کرونایی وجود ندارد، اما تشدید نظارت ها از سوی دست اندرکاران و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم یکی از مهم ترین انتظارات است.
کد خبر: ۹۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 14 March 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری شصت و یکمین نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان داشت: در این نشست مقرر شد تا آخرین رنگ بندی کرونایی شهرها، فردا به روز رسانی و اعلام شود.

وی با تقدیر از مردم فهیم و آگاه استان اذعان کرد: خوشبختانه هم استانی های عزیز در این یک سال اخیر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همراهی با إعمال محدودیت ها، برگ زرینی از خود بر جای گذاشتند و البته باید به طور خاص از مراجع تقلید و روحانیت معظّم هم بابت توصیه هایی که داشتند تشکر و قدردانی کنم.

استاندار قم با بیان این که ستاد ملی مبارزه با کرونا در یک سال اخیر شیوع این بحران همواره توجه به نظرات تخصصی را برای مبارزه با این بیماری مبنا قرار داده است یادآور شد: همراهی های مقام معظم رهبری با مصوبات این ستاد همواره راهگشا و نویدبخش بود که باید قدردان آن باشیم.

وی سپس به برگزاری منظم و هفتگی نشست های ستاد استانی مبارزه با کرونا توجه داد و گفت: این ستاد نیز تلاش داشت تا مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را در سطح استان پیگیری و اجرایی کند.

سرمست در ادامه از خیّرین نیز در راستای مبارزه با کرونا تشکر کرد و بیان داشت: باید اذعان کرد که خیّرین عزیز نیز در این صحنه حاضر بودند و ظرفیت های خوبی به میدان آوردند.

وی با تصریح بر این که وفاق و همدلی بین مردم و مسؤولان استان قم در مبارزه با کرونا، ثبات نسبی را در استان به همراه داشت خاطر نشان کرد: البته این ثبات نسبی و وضعیت آرام استان قم همچنان شکننده است، ولی امیدواریم با همراهی مردم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط آنان، وضعیت آبی کرونایی در استان تثبیت شده و به سمت وضعیت بهتر نیز حرکت کنیم.

استاندار قم ادامه داد: در وضعیت فعلی، تشدید نظارت در اماکن اقامتی استان و همچنین محدودیت تردد شبانه خودروهای شخصی بویژه با توجه به افزایش ترددها و مسافرت ها در روزهای پایانی سال ادامه می یابد و مهم تر از همه، از مردم انتظار داریم تا مانند گذشته به رعایت شیوه نامه های بهداشتی پایبند باشند تا سال جدید را با خوبی و خوشی آغاز کنیم.

وی با اشاره به منع سفر برای شهرهای نارنجی و قرمز بیان داشت: فعلا برای شهرهای آبی و زرد، منع سفر وجود ندارد، اما توصیه ما این است که مسافران و زائران عزیز، به رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی پایبند باشد و از عادی انگاری پرهیز کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار