با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان:
صبح امروز با حضور خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان و یعقوب نماینده مدیرکل آموزشگاه‌های آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در این آئین حضور داشت مجوز ۷ مرکز جوارکارگاهی صنعتی و خدماتی در استان کردستان اعطاء شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 13 March 2021

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان؛ صبح امروز با حضور خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان و یعقوب نماینده مدیرکل آموزشگاه‌های آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در این آئین حضور داشت مجوز ۷ مرکز جوارکارگاهی صنعتی و خدماتی در استان کردستان اعطاء شد.
سید جمیل احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به اهداف راه اندازی این مراکز جوارکارگاهی در سطح استان اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و به منظور گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اشتغال زایی جوانان و تامین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اقدام به اعطای مجوز راه اندازی مراکز جوارکارگاهی صنعتی، خدماتی و تولیدی می‌نماید.
وی تسریع، تسهیل و تضمین کیفیت آموزشی به واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی، تبیین شفاف فرآیند‌های نظارت و ارزیابی مستمر از روند اجرای آموزش، تشریح وظایف و اختیارات مراکز کارآموزی و تفکیک دوره‌های عمومی، تخصصی و پایه مورد نیاز مراکز کارآموزی را از جمله اهداف اعطای مجوز مراکز جوارکارگاهی به بخش‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی استان برشمرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان تربیت نیروی ماهر و توانمند جهت فعالیت در مراکز صنعتی، تولیدی و خدماتی را نتیجه راه اندازی این مراکز آموزشی در سطح استان دانست و افزود: تربیت نیروی متخصص و توانمند زمینه ساز ایجاد توسعه در استان است که خوشبختانه مسئولین استان با درک و بینش صحیح از این موضوع و حمایت‌های همه جانبه از آموزش‌های مهارتی زمینه توسعه و گسترش بیش از پیش این آموزش‌ها را در سطح استان فراهم نموده اند.
در ادامه این مراسم مجوز ایجاد مراکز جوارکارگاهی صنعتی، تولیدی و خدماتی به شرکت سبک لوله نوین سنندج، سازمان مدیریت صنعتی استان کردستان، مرکز خدمات و فناوری کسب و کار شهرک صنعتی شماره یک سنندج، هتل کرد شهرستان سقز، انجمن صنفی استادکاران و کارگران صنعت ساختمان شهرستان‌های بیجار و دیواندره و شرکت پیشرو فن آور فرتاک شهرستان بانه اعطاء شد.
گفتنی است تاکنون مجوز ۹ مرکز جوار کارگاهی صنعتی، تولیدی و خدماتی پس از طی تشریفات قانونی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان اعطاء گردیده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار