رئیس هیئت کبدی مازندران از حضور تیم استقلال ساری در لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 14 September 2015
به گزارش تابناک مازندران عباد دلیری ا اشاره به حضور نماینده مازندران در لیگ برتر کشور گفت: تیم استقلال ساری به عنوان نماینده مازندران در لیگ برتر کبدی در رده آقایان به مصاف حریفان می‌رود.
وی با بیان اینکه مسابقات مرحله مقدماتی لیگ برتر کبدی در روزهای 28 تا 30 شهریور در یزد برگزار می‌شود، بیان داشت: نماینده مازندران برای حضور در این مسابقات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت.
رئیس هیئت کبدی مازندران از میزبانی گلوگاه در مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: نخستین دوره مسابقات کبدی المپیاد دانش‌آموزی کشور در مقطع اول دبیرستان در دو بخش پسران و دختران به میزبانی رامسر روزهای 27 تا 30 شهریور برگزار می‌شود.
دلیری با اشاره به اعزام تیم آمل به مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ساحلی کشور، تصریح کرد: این مسابقات نیز در روزهای 24 تا 27 شهریور به میزبانی خراسان رضوی در شهر سبزوار برگزار می‌شود.
وی در ادامه از حضور لیلا اخلاقی به عنوان مدرس کبدی از مازندران به کشور عراق خبر داد و گفت: امیرحسین محمد ملکی که در عضویت تیم ملی در مسابقات تدارکاتی در کشور کره جنوبی حضور داشت، پس از سه پیروزی در دیدار دوستانه مقابل این تیم، به همراه دیگر ملی‌پوشان وارد تهران می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار