دبیر هیئت دوومیدانی همدان از کسب هفت مدال رنگارنگ حاصل توسط دو و میدانی‌کاران همدانی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 15 September 2015
دبیر هیئت دوومیدانی همدان از کسب هفت مدال رنگارنگ حاصل توسط دو و میدانی‌کاران همدانی خبر داد.

به گزارش فارس؛مسعود بنوان با اشاره به حضور دوومیدانی‌کاران در مسابقات لیگ، اظهار کرد: هیئت دوومیدانی همدان از حضور ورزشکاران و مربیان خوب و با انگیزه برخوردار است و این مهم زمینه‌ساز کسب موفقیت‌های متعدد در دو بخش آقایان و بانوان شده است.

وی گفت: این هیئت به منظور تکرار موفقیت دوومیدانی‌کاران این‌بار هفت ورزشکار برجسته استان را به رقابت‎های لیگ دوومیدانی قهرمانی امیدهای کشور اعزام کرد.

دبیر هیئت دوومیدانی همدان ادامه داد: رقابت‌های لیگ دوومیدانی قهرمانی امیدهای کشور (زیر 21 سال) در 24 ماده و با حضور 114 ورزشکار از کشور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که برترین‌های هر ماده معرفی شدند.

وی خاطر‌نشان کرد: در پایان رقابت‌هایمرحله دوم و پایانی لیگ دوومیدانی قهرمانی امیدهای کشور ورزشکاران اعزامی استان موفق شدند سه عنوان نخست،‌ دو عنوان دومی و یک مقام سوم را برای دو و میدانی استان کسب کنند.

بنوان افزود: مهدی شاه‌پسند با کسب 5342 امتیاز در ماده ده‌گانه گردن‌آویز طلا را از آن خود کرد،‌ در 10 کیلومتر پیاده‌روی حامد زهدی‌غلامی با زمان 51 دقیقه و 21 ثانیه و 40 صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و همایون طاهری نیز با ثبت رکورد 2 متر و 8 سانتیمتر پرش ارتفاع در جایگاه مخست این ماده ایستاد.

وی با اشاره به ورزشکاران دارای عنوان دومی رقابت‌ها گفت: سجاد خدایاری در ماده 1500 متر با ثبت زمان چهار دقیقه و 16 ثانیه و 67 صدم ثانیه و حسن گلابی‌صفت با زمان 16 دقیقه و 49 ثانیه و 8 صدم ثانیه در 5000 متر عناوین نایب‌قهرمانی ماده‌های مذکور را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیئت دوومیدانی همدان تصریح کرد: محمد محمدی نیز در 110 متر با ثبت زمان 16 ثانیه و یک صدم ثانیه تنها دارنده عنوان سومی ورزشکاران اعزامی استان به این رقبات‌ها بود که گردن‌آویز برنز را بر گردن آویخت.

وی یاد‌آور شد: ورزشکار هفتم که در این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان نشد محمود‌رضا هادیان در پرتاب دیسک بود که در جایگاه ششم جدول رده‌بندی این ماده قرار گرفت.

بنوان با بیان اینکه این ورزشکاران پس از حضور در مرحله اول رقابت‌های لیگ موفق به حضور در مرحله پایانی شدند، بیان کرد: مرحله نخست از رقابت‌ها مرداد‌ماه در تهران پیگیری شد.

وی به حضور بانوان در مسابقات لیگ اشاره کرد و گفت: رقابت‌های لیگ بانوان نیز پایان شهریور‌ماه در استان فارس برگزار می‌شود.

دبیر هیئت دوومیدانی همدان افزود: پنج بانوی دوومیدانی‌کار استان در قالب تیم مقاومت به این مسابقات اعزام می‌شوند که در صورت تغییر زمان و مکان مسابقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار