کد خبر: ۹۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 14 September 2015

استقلال اهواز در یک بازی پرماجرا در ضربات پنالتی با نتیجه ٧-٨ از تیم شیرازی کارا شکست خورد تا اولین حذف لیگ برتری ها رقم برخورد.
دو تیم استقلال اهواز و کارای شیراز عصر امروز در ورزشگاه غدیر به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها این شیرازی ها بودند که توانستند در ضربات پنالتی پیروز شوند و حریف سپاهخان در مرحله ی بعد شوند. 
استقلالی های اهواز که در دقیقه ی 90+4 با ضربه ی آکروباتیک حمزه خذیراوی تا یک قدمی صعود پی رفته بودند ، 2 دقیقه ی بعد با اشتباه محرز پرویز کریمی دروازه ی خود را توسط علی چراغی باز شده دیدند تا بازی به وقت اضافه برود.دقیقه ی 107 طالب ریکانی کارت قرمز دریافت کرد تا اس اهواز 10 نفره بازی را ادامه دهد.
گل دقیقه ی 118 ابوالعباسی از تیم کارای شیراز و اخراج عادل کلاه کج به دلیل اعتراض شدید به داور همه چیز را به سود کارای شیراز پیش می برد اما گل دقیقه ی 122 محمد غلامی شاگردان بختیاری زاده را 9 نفره به بازی برگرداند تا سرنوشت این بازی در ضربات پنالتی مشخص شود.
ضربات پنالتی با درخشش دروازه بان های دو تیم درون دروازه ادامه می یافت اما این پرویز کریمی بود که در دوئل مستقیم با همتای شیرازی پنالتی را به بیرون زد تا استقلال اهواز اولین لیگ برتری حذف شده از جام حذفی لقب بگیرد.
در حالی که انتظار می رفت این جام حذفی شگفتی نداشته باشد اما تیم دسته دویی کارای شیراز نشان داد همچنان جام جذفی جام شگفتی هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار