ادیبان : این جرم است که مدیری دست کاندیدا را می‌گیرد و خانه به خانه می‌رود و ما برخوردمان فقط با آن کاندیدا نیست بلکه با اطرافیان آنها است.
کد خبر: ۹۴۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 14 February 2021
دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: بعد از این جلسه انتظار می‌رود که آقایان سیاسی و انتخاباتی این احساس تکلیف و وظیفه را کمی به تاخیر بیاندازند چرا که دیگر خواهشی در کار نخواهد بود.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا  شهرستان  اظهار کرد: این فضایی که من مشاهده می‌کنم خیلی آرام است و انگار خبری نیست.
وی  با بیان اینکه انتظار این بود رئیس شبکه بهداشت  از برگزاری نشست‌های انتخاباتی  و تجمعات شبانه گلایه داشته باشد، عنوان کرد:  همه آقایان سیاسی شهرستان احساس تکلیف کرده‌اند که بیایند.
 دادستان عمومی و انقلاب گچساران عنوان کرد:  آقایان سیاسی را دعوت کرده‌ام و به آن‌ها گفته‌ام که دلتان به حال مردم و پرستاران بسوزد.
ادیبان با اشاره به اینکه من نمی دانم این همه هزینه را از کجا می آورند، عنوان کرد: اینها جرم است که ۲۰۰ نفر را در خانه ای به دور هم  جمع کنیم و جلسه انتخاباتی برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه من نمی‌دانم چرا کسی که مدیر دستگاه است قانون شکنی می‌کند  چرا که ماده‌ ،قانون و زمان تبلیغات معین شده است، ابراز کرد: این جرم است که مدیری دست کاندیدا را می‌گیرد و خانه به خانه می‌رود و ما برخوردمان فقط با آن کاندیدا نیست بلکه با اطرافیان آنها است.
 ادیبان اذعان کرد: انتقادی هم به خود داریم و باید  جلوی هرگونه تجمعی گرفته شود و نباید در مرکز شهر جشن در بالای زیر گذر گرفته شود.
 دادستان عمومی و انقلاب گچساران ادامه داد: در خصوص کمربندی گچساران این کمربندی مشکل دارد سوال من این است پیمانکار این پروژه کجاست که اینگونه بیت المال هدر می‌رود.
 ادیبان گفت: راه و شهرسازی پاسخ دهد پیمانکار این پروژه کجاست.
وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه تشکر دارم از خدمات بهداشت و درمان انتظار است همه پای کار بیایند و مناطق گردشگری بسته شود و ما باید دست به دست هم بدهیم.
 دادستان عمومی و انقلاب گچساران افزود: بعد از این جلسه  انتظار می‌رود که آقایان سیاسی و انتخاباتی  این احساس تکلیف و وظیفه را کمی به تاخیر بیاندازند چرا که دیگر خواهشی در کار نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار