تابناک: رئیس دانشگاه پیام‌نور بیرجند از ثبت‌نام اینترنتی دانشجویان پیام‌نور از ۲۵ شهریورماه تا ۲۹ شهریورماه خبر داد و گفت: تمام دانشجویان دانشگاه پیام‌نور و همچنین دانشجویان ورودی جدید می‌توانند از وام دانشجویی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 13 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی حسن حسنی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در بیرجند، با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی دانشجویان بصورت کاملا رایگان در محل دانشگاه برای متقاضیان از 25 شهریورماه تا 29 شهریور ماه انجام خواهد شد، بیان داشت: دانشجویان جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک از 29 شهریور تا 31 شهریور ماه باید به دانشگاه مراجعه کنند.

وی افزود: جشن دانشجویان جدید نیز در هفته اول مهرماه برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور بیرجند از اعطای وام دانشجویی به تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور از ترم اول و در کمترین زمان خبر داد و گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی در هشت نوبت هر ترم مبلغ 300 هزار تومان، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در چهارنوبت هر ترم مبلغ یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و دانشجویان مقطع دکترا در هشت نوبت هر ترم مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می توانند از تسهیلات استفاده کنند.

حسنی زمان درخواست وام دانشجویی طبق تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور را از آغاز انتخاب واحد تا پایان زمان انتخاب واحد اعلام کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار