معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد در تمام شهرهای استان اعمال می شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 02 February 2021

به گزارش تابناک تبریز، علیار راستگو امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، در خصوص کنترل بیماری کرونا در استان نیز اظهار داشت: خوشبختانه با اعمال محدودیت‌ها، آمار بستری‌ها در استان از یک هزار و 700 نفر به 450 نفر کاهش یافته است.


راستگو گفت: 14 شهرستان استان در وضعیت آبی و شهرستان‌های آذرشهر، عجب‌شیر، جلفا، اهر، سراب، مرند و مراغه در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد در تمام شهرهای استان اعمال می‌شود.

راستگو با تاکید بر اینکه نباید این وضعیت آبی کرونایی موجب عادی انگاری در بین شهروندان شود، اظهار داشت: با توجه به شکننده بودن شرایط بیماری، باید از هر گونه اجتماعات غیرضروری خوددداری کرد و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک جدی گرفته شود.

وی تاکید کرد: هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به رعایت شیوه‌نامه‌های ‌بهداشتی، احتمال افزایش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا را به دنبال خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر استمرار جدی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، گفت: در مقطع فعلی آن‌چه بیش از تشکیل اجتماعات موجب نگرانی است، عادی‌انگاری وضعیت است.

وی اضافه کرد: باید بدانیم که مسئله کرونا هنوز حل نشده و در یک حالت شکننده قرار داریم که در صورت کمترین بی‌احتیاطی و عادی‌انگاری، احتمال بازگشت به دوران اوج بیماری وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :