فرماندار خمیر :
تابناک-فرماندار خمیر گفت:در دهه فجر امسال ۴۹ طرح و پروژه با اعتباری بیش از یک هزارو۹۴۸ میلیارد ریال در شهرستان خمیر افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۳۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 31 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، میرهاشم خواستار در مراسم نواختن زنگ انقلاب در بندرخمیر با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد:عمده این طرح ها و پروژه ها در حوزه حمل و نقل،ارتباطات و فناوری اطلاعات ، منابع آب و آموزش است.

وی عنوان کرد:از مجموع ۴۹ پروژه ، تعداد ۱۵ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۸پروژه منابع آب، ۷ پروژه حمل و نقل، ۶ پروژه آموزش،۴ پروژه رفاه و تامین اجتماعی ، ورزش۳ پروژه و همچنین کشاورزی ، انرژی و بهداشت و درمان هرکدام با ۲ پروژه در شهرستان خمیر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

خواستار همچنین تصریح کرد:افتتاح آبشیرین کن سیمان ،احداث باند دوم کهورستان – لار ،جاده کمربندی خمیرو اجرای ۱۱۰ کیلومتر فیبر نوری در دهستان کهورستان از مهم‌ترین پروژه ها خواهند بود.

این مسوول در ادامه از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی ،هنری، آموزشی و قرآنی در شهرستان خمیر خبر داد و افزود:برگزاری همایش جهانی تالاب ها در بندرخمیر، برگزاری گفتمان دینی ، محافل انس با قرآن کریم ،شب شعر فجر و غیره از جمله این برنامه ها هستند.انتهای پیام/244

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار