رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سه شهرستان کمیجان، فراهان و آشتیان به وضعیت آبی رسیده اند.
کد خبر: ۹۳۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 30 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: طبق آخرین ابلاغیه تقسیم بندی های وزارت بهداشت، این سه شهرستان از زرد به آبی رسیده اند، اما همچنان وضعیت کرونایی در مرکز استان زرد است.
وی اظهار داشت: شهرستان های کمیجان، فراهان و آشتیان با تلاش فراوان و همکاری خوب مردم و دستگاه های اجرایی، به این وضعیت رسیده اند و این نشان دهنده اثربخش بودن محدودیت ها و رعایت مردم در کاهش ابتلاء این بیماری است.
وی تاکید کرد: شهرستان‌های دلیجان، خنداب و اراک همچنان در وضعیت زرد هستند و می طلبد که مردم این سه شهرستان نیز برای رهایی از این وضعیت و رسیدن به وضعیتی مطلوب تر ضمن رعایت هرچه بیشتر بهداشت و نکات ایمنی با مسئولین شهرستان همکاری بیشتری داشته باشند.
دکتر جمالیان با اشاره به صحبت های دکتر نمکی در مورد مشاهده هفتمین مورد کرونای انگلیسی در کشور، یادآورشد: با توجه به اینکه استان مرکزی، در شاهراه مواصلاتی کشور قرار دارد، می طلبد که مردم، اصناف، صنایع و به خصوص مسئولین اقدامات پیشگیرانه ای را لحاظ کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: با تلاش دسته ‌جمعی به جلو پیش خواهیم رفت و روزهای بهتری را خواهیم دید، اما با سهل انگاری نه تنها به عقب بازگشته، بلکه تجربه های به مراتب تلخ تری نسبت به پیک های قبل را مشاهده خواهیم کرد.
وی به تعطیلی نمایشگاه مبل اراک اشاره کرد و گفت: تعطیل شدن این نمایشگاه موجب آسایش خیال ما و مجموعه کادر درمان شد و امیدواریم در آینده شاهد هیچگونه رفتار پرخطر دیگری نباشیم، چراکه برپایی هرگونه تجمع به معنی افتادن در دام این بیماری است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: اخیراً شیب صعودی مبتلایان در استان موجب وحشت و نگرانی ما شده است و زنگ خطر را دوباره برای استان مرکزی به صدا درآورده است، امید می رود تمامی مردم استان مرکزی به خاطر تحمل سختی هایی که خودشان در راه مبارزه با کرونا کشیده و تلاش‌ها و عرق های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان و حفظ سلامتی خود و اطرافیان نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار