هاشمی زاده گفت: ما در جنگ تمدنی، تمدن غرب را به سرکردگی آمریکا شکست می دهیم و آمریکایی جرات دفاع از خود را ندارد و آبروی او در تمام دنیا، کمرنگ شده است.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 30 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله سیدعزیزاله هاشمی زاده در خطبه های عبادی ، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به ۲۰ جمادی الثانی، سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) که در نظام اسلامی به عنوان روز مادر و زن به شمار می‌آید، اظهار داشت: زن به تعبیر حضرت امام زن در دو مرحله مظلوم بوده است، نخست در زمان جاهلیت که منزلت انسانی زن را پایین‌ آورده و دوم در دوره پهلوی که بدترین اهانت ها به ساحت مقدس زن شد و او را در حد الگوی اقتصادی، پایین آوردند.

وی افزود: امروزه در غرب نگاه به زن بدتر از دوره جاهلیت است و به عنوان یک برده و موجودی بی خاصیت، بازیچه دست غارتگران شده است.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: این هیاهوها و بی‌حرمتی‌ها برای این است که زن دارای فضایل اخلاقی و ارزش های دینی باشد و این مسئله را در تربیت فرزندان خود به کار بندد.

هاشمی زاده اضافه کرد: زن در نظام اسلامی ما منشا خیر و برکت ، تربیت کننده فرزندان لایق، دخیل در علم و سیاست و حوزه دفاع از دین و به عنوان شخصیتی ممتاز تعریف می‌شود.

در جنگ تمدنی، تمدن غرب را شکست می‌دهیم

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به نزدیک شدن یوم الله دهه فجر و نگاهی گذرا به آوردهای انقلاب و نگاهی به دشمنی دشمنان انقلاب بیان داشت: در نظام اسلامی از بعد پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با چند جبهه روبرو بوده ایم.

وی اظهار داشت: نخست جبهه تمدنی که از یک طرف در مقابل تمدن پوشالی استکبار جهانی که با تمام قدرت از دزدی ها و غارت بیت المال و آدم کشی خود دفاع می‌کند و از سوی دیگر تمدن بزرگ اسلامی که انقلاب اسلامی محصول آن می‌باشد و به رهبری امام (ره) و بعد از ایشان به رهبری امام خامنه‌ای در رویاروی دو تمدن، با قدرت مقابل آنها ایستاده است.

هاشمی زاده گفت: ما در جنگ تمدنی، تمدن غرب را به سرکردگی آمریکا شکست می دهیم و آمریکایی جرات دفاع از خود را ندارد و آبروی او در تمام دنیا، کمرنگ شده است.

امام جمعه فیروزآباد خاطرنشان کرد: اما جبهه دوم جبهه جریان فکری شیفتگان تمدن غرب در داخل کشور است که به این باورند که بدون تمدن غرب، راه به جایی نخواهیم برد و حاکمیت اسلام را غیرممکن می دانند.

وی با اشاره به جبهه سوم که در داخل بوده و کسانی هستند که همراه ما در پیروزی انقلاب سهیم بودند و حتی در مقابل حکومت پهلوی نیز ایستادند، تصریح کرد: اینها به خاطر رسیدن به دنیای خود ارزش‌های انقلاب را کنار گذاشته و گوشه نشینی را انتخاب کرده و هم اکنون به زرق و برق دنیای خود مشغول هستند.

رویکرد تمدن آمریکا سرکوب آزادی‌خواهان است

هاشمی زاده افزود: ممکن است در بدنه نظام هم افرادی باشند اما فکر آنها جمع مال و ثروت است و جز پیاده نظام های استکبار جهانی و به عبارت دیگر همان نفوذی‌هایی هستند که هم از نظام اسلامی بهره مند شدند و هم از نوکری استکبار جهانی بی بهره نیستند.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: آن تمدنی که این افراد در داخل کشور به دنبال آن هستند که امروزه در آمریکا بعد از انتخابات اخیر مشاهده می‌کنیم که هر کس دم از آزادی و تمدن می زند به شدت سرکوب می‌شود.

وی اضافه کرد: این است تمدن بزرگ آمریکایی که عده‌ای در داخل کشور به رخ ما کشیده و از آن دفاع می‌کنند و این گناهی نابخشودنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار