غلامرضا مرتضوی خبر داد:
فرماندار سنقروکلیایی گفت: شهرستان در حوزه های مختلف از ظرفیت های خوب و مطلوبی جهت توسعه همه جانبه برخوردار است.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 28 January 2021

برخوردای ظرفیت های مناسب شهرستان سنقروکلیایی جهت توسعه همه جانبه/ در رفع موانع و تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه غلامرضا مرتضوی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در سالن جلسات شهرداری سنقر برگزار شد اظهار کرد: آمادگی اجرای طرح های سرمایه گذاری با معرفی پتانسیل های شهرستان در حوزه های مختلف را داریم.

وی ادامه داد: تمام توان خود را در رفع موانع و تسهیل سرمایه گذاری و همچنین استفاده از پتانسیل های شهرستان به کار گرفته و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه به تشریح ظرفیت ها و پتانسل های سرمایه گذاری شهرستان پرداخت و گفت: عمده فعالیت و اشتغال در سنقروکلیایی در حوزه کشاورزی و دامپروری است و این حوزه از ظرفیت های توسعه خوبی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی همچنین در ادامه از فرش سنقر نام برد و گفت: برند فرش کلیایی یه برند و کالای جهانی است که نیازمند توجه جدی و جذب تسهیلات بیشتر در این زمینه است.

فرماندار سنقروکلیایی در پایان با تشریح ظرفیت های حوزه اشتغالزایی و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و باغات، صنایع دستی، گردشگری سد شهدا و جامیشان، بومگردی و... مسائل و مشکلات در جذب تسهیلات و سرمایه در گردش برخی از واحد های تولیدی شهرستان را مورد تاکید قرار داد.

سنقروکلیایی آماده استفاده از ظرفیت های اشتغالزایی در زمینه های مختلف است

همچنین نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی در ادامه از آمادگی استفاده از ظرفیت های اشتغالزایی در زمینه های مختلف خبر داد و گفت : در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری، گردشگری و طرح های صنعتی آمادگی کامل در جهت توسعه را داریم .

سید جواد حسینی کیا اظهار کرد: اشتغالزایی از مهمترین مشکلات شهرستان بوده که کاهش جمعیت و افزایش مهاجرت را در پی داشته در این راستا اقداماتی صورت گرفته است .

وی افزود: شهرستان ظرفیت بالایی در زیر ساخت ها و صنایع دارد که با پیگیری و تلاش امیدواریم گامی بلند در جهت توسعه اشتغالزایی در شهرستان برداریم .

حسینی کیا به صنعت جهانی فرش کلیایی اشاره کرد و گفت: راه اندازی کارگاه های متمرکز و اشتغالزایی برای هزار نفر در شهرستان از اقدامات خوب و مثمر ثمری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار