در آستانه فرا رسیدن ایام ماه ذی‌الحجه نمایشگاه طواف عشق در قم برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 12 September 2015
به گزارش تابناک قم، امیر حسامی‌نژاد با اشاره به فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه گفت: به همین مناسبت نمایشگاه عکاسی با عنوان طواف عشق در قم برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه متعلق به حج تمتع سال گذشته است افزود: سال گذشته افتخار این را داشتم که عکاس بعثه مقام معظم رهبری در حج تمتع باشم و عکس‌های ثبت شده از حج را در این نمایشگاه عرضه کنم.

این هنرمند قمی در خصوص آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه اظهار کرد: اعمال و مناسک حج و مکان‌های مقدس در مکه و مدینه از جمله مواردی است که در این نمایشگاه ارائه شده است.

طواف سرزمین عشق از نگاه دوربین عکاس قمی + تصاویرطواف سرزمین عشق از نگاه دوربین عکاس قمی + تصاویر

وی ادامه داد: مسجدالحرام، مسجدالنبی، جبل‌النور، جبل‌الرحمة، قبرستان بقیع، مسجد شجره و صحرای عرفات از جمله مناطقی است که در این عکس‌ها به تصویر کشیده شده است.

طواف سرزمین عشق از نگاه دوربین عکاس قمی + تصاویر

حسامی‌نژاد بیان کرد: همچنین اعمال حج جانبازان، دعای کمیل ، عکس از زائران دیگر کشورها، سعی صفا و مروه، دعای پرشکوه عرفه در صحرای عرفات، وقوف در مشعرالحرام، رمی جمرات و برنامه‌های جانبی ضیوف‌الرحمان در مکه مکرمه و مدینه منوره از جمله اعمال به تصویر کشیده شده در این عکس‌هاست.

طواف سرزمین عشق از نگاه دوربین عکاس قمی + تصاویر

وی یادآور شد: 67 قطعه عکس در 40 قاب 80 × 60 برای نمایش در نظر گرفته شده است.

طواف سرزمین عشق از نگاه دوربین عکاس قمی + تصاویر

این عکاس قمی به زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه طواف عشق از 21 تا 26 شهریورماه در محل نگارستان اشراق واقع در خیابان شهدا، بین کوچه 17 و 19 دایر است.

حسامی‌نژاد اضافه کرد: علاقمندان به بازدید از نمایشگاه می‌توانند در نوبت صبح از ساعت 9 الی 13 و در نوبت عصر از ساعت 17 الی 20 به نگارستان اشراق مراجعه کنند.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه با همکاری موسسه مشعر وابسته به بعثه رهبری، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، باشگاه هنرمندان عکاس قم و مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم برپا شده است.

طواف سرزمین عشق از نگاه دوربین عکاس قمی + تصاویر

امیر حسامی‌نژاد هنرمند عکاس قمی با 16 سال سابقه کار عکاسی خبری در قم تا کنون 10 نمایشگاه داخلی در قم و سراسر کشور و دو نمایشگاه خارجی در تایلند و الجزایر برپا کرده است.

همچنین وی عکاس اختصاصی کاروان انتقال ضریح جدید امام حسین (ع) به کربلای معلی بوده و کتاب ضریح عشق وی که در همین ارتباط است توسط آیت‌الله حسینی بوشهری در نمایشگاه مطبوعات رونمایی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار