نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بانکهای تجاری مصداق مفاسد بسیار و مشکلات زیادی برای مردم است و بانکهای تجاری و موسسات مالی متعدد خون مردم را در شیشه می کنند
کد خبر: ۹۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 12 September 2015
به گزارش تابناک تبریز ، حجت الاسلام رضا بنابی ، در نشست تخصصی فعالان و کارآفرینان بناب با مدیر عامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه بناب از وجود نیروهای فنی و تلاشگر بهره مند هست گفت: در سالهای گذشته این شهر علاوه بر ایجاد اشتغال برای شهروندان برای 8 هزار نفر از ساکنان شهرهای اطراف نیز ایجاد اشتغال می کرده است ولی در حال حاضر و به علت رکود بازار اشتغال برای شهروندان دیگر شهرها به کمتر از 4 هزار نفر رسیده است.

وی اهتمام به حل مشکلات مردم را یکی از رسالتهای مسئولان دانست و افزود: سفر مسئولان بانک صنعت و معدن به استان وشهر بناب مصداق توجه به امور مسلمین است و امیدواریم حمایت کافی و عملیاتی را داشته باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستم پیچیده بانکی موجب مشکلات فراوان برای مردم شده است گفت: توسعه بانکهای تجاری مصداق مفاسد بسیار و مشکلات زیادی برای مردم است و بانکهای تجاری و موسسات مالی متعدد خون مردم را در شیشه می کنند و باید بانکهای صنعتی فعال شوند.

وی یادآور شد: امیدواریم بانک صنعت و معدن در بناب شعبه ایجاد کند و این تضمین را می دهیم که بیش از 30 میلیارد سپرده گذاری در بانک صنعت و معدن بناب رخ دهد و درحال حاضر برای صنعتگران مشکل است که برای کارهای بانکی به تبریز تردد کنند.

بنابی افزود: اگر ایجاد شعبه جدید در بناب مشکلات اداری داشته باشد می توان یکی از شعب بانک صنعت و معدن را تعطیل و در بناب بازگشایی شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: صادرات بناب تنها در زمینه کشمش 30 هزار تن بوده و در بقیه موارد هم صادرات خوبی دارند که باید به این مهم توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار