مدیر آبفای بوشهر:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: به سبب شکستگی خط انتقال آب کوثر، شبکه آب‌رسانی مناطق جنوبی استان بوشهر قطع است که با تلاش‌های انجام شده این خط تا بامداد فردا وصل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 12 September 2015
کیقباد یاکیده صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه خط آبرسانی کوثر به قطر یک‌هزار و 400 میلیمتر  شکسته شد اظهار داشت: پس از وقوع طوفان و رعد و برق خط انتقال کوثر در مناطق جنوبی استان بوشهر که سه شهرستان دیر، کنگان و عسلویه در بر می‌گیرد شکسته و از ساعت 16 دیروز آب به مناطق قطع شد.

وی با بیان اینکه در جریان قطع آب به نقاط شهری و روستایی این شهرستان‌ها اطلاع رسانی شد تصریح کرد: خط انتقال آبرسانی کوثر در منطقه لوحک شهرستان دیر شکسته شد و کارکنان پر تلاش آبرسانی خلیج فارس از همان زمان نسبت به بازسازی این خط انتقال فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه تعمیرات این خط انتقال تا 1.5 ساعت آینده پایان می‌یابد افزود: خط ایستگاه و پمپاژ جاشک پس از شکستگی خط انتقال کوثر در جنوب استان بوشهر از مدار خارج شد و پس از تلاش 30 ساعته  تا 1.5 ساعت آینده تعمیرات پایان می‌یابد.

یاکیده افزود: پس از پایان تعمیرات با توجه به اینکه خط انتقال و شبکه آبرسانی خالی از آب است، پیش بینی می‌شود تا یک بامداد فردا آب در شبکه داخلی آبرسانی مناطق مختلف جاری شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های آبرسانی سیار بیان کرد:  از طریق آبرسانی سیار در مدت زمان قطعی، آب مناطق مهم و حساس از جمله مراکز درمانی و پادگان‌ها و دیگر نقاط مورد توجه تامین شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار