با توجه به تاکید فدراسیون فوتبال به نظر می رسد تعلل اداره کل ورزش و جوانان استان دیگر جایز نیست و اگر چه هنوز به نظر می رسد وزارت ورزش مخالف حضور بازنشسته هاست اما هیج منعی برای حضور این افراد وجود ندارد. بهروان از ۷۰ می گذرد
کد خبر: ۹۲۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ 29 December 2020

در حالیکه هنوز فضای فوتبالی استان برای مجمع انتخابات گنگ و مبهم است، نامه نبی دبیرکل فدراسیون به هیات فوتبال مازندران رسید بدین مضمون که هر چه زودتر و به محض دریافت نامه، ثبت نام از کاندیداها شروع شود!

اداره کل منتظر وزارتخانه است؟

با توجه به تاکید فدراسیون فوتبال به نظر می رسد تعلل اداره کل ورزش و جوانان استان دیگر جایز نیست و اگر چه هنوز به نظر می رسد وزارت ورزش مخالف حضور بازنشسته هاست اما هیج منعی برای حضور این افراد وجود ندارد.

بهروان از ۷۰ می گذرد

دوره ریاست مهندس بهروان در دوازدهم بهمن ماه به پایان می رسد و از آن تاریخ به بعد وی دیگر رئیس نیست و گمان می رود با آنچه در اساسنامه ذکر شده امکان ثبت نام هم ندارد چون سن رییس هیات فوتبال مازندران از ۷۰ سال بیش تر است.

بازنشسته ها ثبت نام می کنند

به صراحت در اساسنامه آمده که هیچ مانعی نمی تواند جلوی ثبت نام بازنشسته ها را در انتخابات استان بگیرد بدین معنا که تمام کسانی که از آنها به عنوان کاندیدای احتمالی نام برده می شود و بازنشسته هستند، در مجمع حضور دارند.

اداره کل ورزش امکان دخالت ندارد

فدراسیون فوتبال هر چه منتظر بوده که دبیر هیات استان کار ثبت نام را شروع کند بی فایده بود و به همین دلیل نامه مستقیمی را با تاکید بر برگزاری مجمع فرستاد. نقش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در برگزاری مجمع نظارتی است و نه بیشتر و اگر قصد بر مداخله باشد، همانند دو مجمع قبلی انتخابات هیات فوتبال استان تنها جایگاه خویش را به عنوان متولی ورزش مازندران خدشه دار کرده است.

مازندران بهترین گزینه را خود برگزیند

فوتبال مازندران منتظر است تا هر چه زودتر تکلیف را بداند. دلیلی ندارد بر مقابله و مخالفت و باید اجازه داد تا با نگاهی درست و به جا و با رای های ثاقب اهالی فوتبال، بهترین گزینه برگزیده شود. لابی و رایزنی ایرادی ندارد اما امیدواریم در پس پرده هماهنگی ها برای حمایت و یا معرفی یک گزینه مشخص صورت نپذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار