مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با توجه به اینکه تعداد بیماران بستری در استان در موج سوم نزدیک بود چهار رقمی شود، از مردم درخواست داریم حالا که استان به ثبات نسبی رسیده، مراسم شب یلدا را مجازی برگزار کنند و از حضور در دورهمی‌ها جدا خودداری نمایند تا روزهای تلخ گذشته بازنگردد.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 20 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» سیما فیض اله زاده اظهار کرد: امسال در متفاوت‌ترین هفته پرستاری سال‌های اخیر قرار داریم و شیوع ویروس کرونا باعث شده در این ایام که بهانه‌ای برای قدردانی از تلاش جامعه پرستاری است هم نتوانیم کنار هم جمع شویم و آن طور که باید و شاید از زحمات این عزیزان قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: پرسنل پرستاری طی ۱۰ ماهی که از شیوع کرونا می گذرد، در صف اول خدمات رسانی به بیماران بوده‌اند و با تمام توان برای بازگرداندن سلامتی به آنها تلاش کرده‌اند.

وی توضیح داد: پرستاران برای نجات جان دیگران از سلامت و جان خود گذشته‌اند و متاسفانه طی چند ماه اخیر دو نفر از این همکاران بر اثر ابتلا به کرونا در حین خدمت جان خود را از دست داده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: قدردان زحمات تک تک عزیزانی هستیم که طی ۱۰ ماه گذشته علی رغم تحمل فشار کاری زیاد و استرس غیر قابل تصور، همچنان در خط مقدم خدمت به بیماران حضور دارند.

فیض اله زاده با بیان اینکه امسال شب یلدای متفاوتی داریم، گفت: بهترین راه قدردانی از پرستاران استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ بهداشت دست است و از مردم تقاضا می‌شود  حالا که وضعیت البرز به نارنجی رسیده برای چند ساعت دور هم بودن جان خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار