رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام از فعالیت ۶ ایستگاه پلیس راه ایلام در اجرای طرح محدودیت های کرونایی خبر داد و گفت: از تردد خودروهای غیر بومی به داخل استان جلوگیری می شود.
کد خبر: ۹۲۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴ 06 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا همتی زاده اظهار کرد: پلیس راه ایلام در راستای حفظ سلامت شهروندان برای پیشگیری از انتقال زنجیره‌ای ویروس کرونا تعداد ۶ ایستگاه در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر کرده و از تردد خودروهای غیر بومی به داخل استان و همچنین خروج خودروهای شخصی بومی به خارج استان جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: این ایستگاه‌ها شامل ورودی و خروجی میدان قرآن شهر ایلام، ورودی و خروجی مهدی آباد ایلام، ورودی و خروجی سپتون شهرستان دهلران، و رودی و خروجی پل گاومیشان شهرستان دره شهر، ورودی و خروجی بخش شباب روبروی پاسگاه پلیس راه و ورودی و خروجی آبدانان به سمت دشت عباس است.

وی، با اشاره به تمدید محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی یک هفته‌ای در شهرهای قرمز و نارنجی توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: صدور مجوز تردد برای وسایل نقلیه شخصی در شهرهای قرمز و نارنجی فقط با معرفی نامه از سوی فرمانداری صرفاً برای کارکنان دولت امکان پذیر است و در غیر این صورت هیچ‌گونه مجوزی صادر نمی‌شود.

رئیس پلیس راه ایلام عنوان کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به سایر شهرها و همچنین ورود به این شهرستان‌ها توسط همشهریان با پلاک بومی ممنوع بوده و پلیس راه برابر قانون، رانندگان متخلف از این قانون را به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی مبلغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

وی اضافه کرد: وسایل نقلیه امدادی، حمل و نقل عمومی، امنیتی، نظامی و انتظامی در ترددها از این قانون مستثنی هستند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار