نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات شهرستان بوشهر پاسخگوی مطالبات مردم نیست.
کد خبر: ۹۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹ 10 September 2015
عبدالکریم جمیری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه جامعه داشته باشد ولی با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نتوانسته در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد، اضافه کرد: همه دستگاه‌ها و مجلس موظف به حمایت و رفع مشکلات و تامین نیازهای آموزش و پرورش هستند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در سال‌های اخیر کمک‌های زیادی به آموزش و پرورش شده است ولی همچنان شاهد وجود مشکلات متعددی در زندگی فرهنگیان هستیم.

وی بهبود کیفیت آموزش و مهارت آموزی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی برای ایجاد اشتغال و توسعه استان استفاده کرد.

جمیری با تاکید بر توسعه و تجهیز هنرستان‌ها و مراکز آموزش مهارتی گفت: باید تلاش شود که جوانان و نوجوانان این استان به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی راه یابند و زمینه مهارت‌‌آموزی آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان بوشهر پاسخگوی مطالبات مردم و اجرای پروژه‌های عمرانی نیست، گفت: مدیران باید از اعتبارات اختصاص یافته بهترین استفاده را ببرند و بیشترین کمک را برای مردم داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار