کد خبر: ۹۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 09 September 2015

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج از ساماندهی قبور شهدای بهشت سکینه کرج خبر داد.

علامرضا رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل امروز یکی از مهمترین وظایف است.نسل امروز باید با این فرهنگ به خوبی آشنا شده و خود را موظف بر ادامه راه شهدا کند.

این مسئول با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امروز می‌توانند با حضور در مزار شهدا با آنها بیشتر آشنا شده افزود: دراین راستا ساماندهی و بازسازی قبور شهدا در دستور کار قرار گرفته است. با بازسازی این قبور فضایی بهتر برای حضور مردم در این آرامستان فراهم می‌شود.

وی گفت: بازسازی قبور شهدا در بهشت سکینه در آینده‌ای نه چندان دور به پایان رسیده و تمام قبور شهداء با طراحی یکسان در آرامستان خودنمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امینت و آرامش امروز حاصل جانفشانی‌ها و ایثار شهداست، اظهار داشت: غیرت دلیرمردان تاریخ و قدرت ایمان آنها در رویارویی با دشمنان مثال زدنی است و دین نسل جدید به آن بزرگواران رعایت مسائل دینی و ارج نهادن به اصول اخلاقی و اسلامی است.

رضوانی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات مطلوبی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان آرامستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است، اظهار امیدواری کرد: خانواده‌ها منش شهیدان را سرلوحه تربیت فرزندان خویش قرار دهند تا دشمنان در هیچ زمانی نتوانند کشور ما را در برنامه تسخیر خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار