رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش دو درصدی فوتی‌های ترافیکی در ایام تابستان امسال نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳ 12 September 2015
درئیس پلیس راه استان همدان از افزایش دو درصدی فوتی‌های ترافیکی در ایام تابستان امسال نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛سرهنگ "مهدی شاکری" در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان، وضعیت ترافیکی استان در تابستان امسال را خوب ارزیابی کرد و افزود: در شهریور سال گذشته 70 نفر بر اثر سوانح رانندگی فوت کردند.

کاهش 10 درصدی تصادفات در همدان

وی در ادامه از کاهش 10 درصدی تصادفات در همدان خبر داد و با تاکید بر استفاده از ناوگان عمومی از سوی ادارات یادآور شد: یک درصد از تصادفات فوتی در ناوگان‌های حمل و نقل عمومی انجام می‌شود.

سرهنگ شاکری با اشاره به اقدامات پلیس راه استان در تعطیلات عیدفطر گفت: 60 هزار بروشور در تعطیلات عید فطر امسال توزیع شد که باید این کار از سوی ادارات استان در ایام شهریور پیگیری شود.

وی خواستار برپایی ایستگاه سلامت در مسیرها شد و اظهار کرد: بهتر است آمبولانس‌هایی که در پایگاه‌ها حضور دارند شب‌ها نیز در مسیرها مستقر شوند.

رئیس پلیس راه استان در پایان از راه‌انداری آزادراه 28 کیلومتری همدان_ ساوه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کمیته‌ای برای شناسایی رودخانه‌های حاوی مواد سوختی خطرناک تشکیل شود

مدیرکل بحران استانداری همدان نیز خواستار تشکیل کمیته‌ای تخصصی در راستای شناسایی رودخانه‌های حاوی مواد سوختی خطرناک شد و افزود: باید اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع در این خصوص صورت گیرد.

"علیمردان طالبی" با اشاره به معضل حمل مواد سوختی توسط تانکرها اظهار کرد: حمل مواد سوختی در بعضی از مواقع واژگون شده و باعث تخریب و آلودگی آب شرب می‌شود.

وی اظهار کرد: از محورهای خطرناک و حادثه‌خیز می‌توان به پل خرم‌آباد، حاشیه سد کلان، شیرین‌سو، نهاوند_ ملایر و تویسرکان_ جوکار اشاره کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار