سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سمنان :
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سمنان از برگزاری ۶۶ کارگاه آموزشی قبل، حین و پس از ازدواج و ۱۲ کارگاه ویژه اصحاب رسانه و گروه‌های مرجع استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 12 November 2020

۶۶ کارگاه آموزشی ازدواج در استان سمنان برگزار شد

به گزارش  تابناک سمنان مصطفی مرادی پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی با موضوع پیگیری مسائل و امور جوانان استان سمنان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه درگیری عموم با خطر بیماری کرونا و تلاش جامعه پزشکی کشور رسالت دستگاه‌های فرهنگی را برای پرداختن به جنبه‌های مرتبط با سلامت روان و کمک به مردم برای داشتن زندگی شاداب و سلامت را دوچندان کرده است، ابراز کرد: در این راستا اهتمام جدی این اداره کل برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های متنوع با همکاری ادارات شهرستانی و به ویژه سمن‌ها برای تحقق این امر قابل تقدیر است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین کارها در این ایام گسترش امر آموزش، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی و نشاط عمومی است و از سوی دیگر باید گفت برای اینکه مردم ضمن رعایت اصل بسیار ضروری ماندن در منزل دچار رکود و آسیب‌های روانی ناشی از تحمل این شرایط خاص نشوند باید فضایی شاد و مفید را با کمک ظرفیت فضای مجازی ایجاد کرد.

سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برای این منظور برگزاری کارگاه‌های قبل، حین و پس از ازدواج یکی از مؤثرترین اقداماتی بود که در استان صورت گرفت و از مجموع ۶۶ کارگاه آموزشی در این حوزه ۴۰ کارگاه به صورت مجازی در هشت شهرستان استان اجرا شد.

مرادی با بیان اینکه با توجه به اینکه در یک بازه از سال در استان شاهد وضعیت سفید در تعدادی از شهرستان‌ها بودیم با تلاش سازمان‌های مردم نهاد ۲۶ کارگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توزیع اقلام بهداشتی عموماً در مناطق کمتر برخوردار برگزار شد، تاکید کرد: مجموعاً در این ۶۶ کارگاه حضوری و غیر حضوری یک هزار و ۳۰ نفر به مدت ۲۲۰ ساعت آموزش دیدند.

وی افزود: از سال گذشته با درایت دفتر توسعه اجتماعی جوانان وزارت طرح آموزش اصحاب رسانه و گروه‌های مرجع اجرا شد که بر این اساس آموزش اصحاب رسانه شامل فعالان مطبوعاتی، تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی و گروه‌های مرجع اعم از داوران، مربیان، پیشکسوتان و… در قالب ۱۲ کارگاه انجام شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار