کد خبر: ۹۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲ 08 September 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود نهادهایی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی برای کاهش فاصله طبقاتی در کشور کافی نیست و باید سایر بخش‌ها از جمله تعاونی‌ها نیز در این راستا تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر سه‌شنبه در جشنواره تعاونی‌های برتر استان البرز در مرکز تربیت مربی کرج افزود: تعاونی‌ها در صورت انجام وظایف خود، نقش قابل توجهی در کمک به کاهش فاصله طبقاتی در کشور دارند و برای تحقق این امر لازم است تقویت شوند.

وی ادامه داد: نهادهایی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی به تنهایی نمی‌توانند پاسخگوی کاهش طبقاتی در کشور باشند و باید از پتانسیل‌های سایر بخش‌های ذیربط در این راستا استفاده شود.

این مسئول گفت: لازم است همه بخش‌ها و دستگاه‌های ذیربط در راستای تقویت تعاونی‌ها و کمک به گسترش فعالیت‌های آنها تلاش و همکاری کنند و نقش بانک‌ها در این خصوص بسیار قابل توجه است.

نماینده کرج اظهار امیدواری کرد: شاهد افزایش رونق فعالیت‌ تعاونی‌های استان البرز باشیم و همه ظرفیت‌های آنها به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد.

آموزش، لازمه ارتقای فعالیت‌های تعاونی‌های البرز است

رئیس اتاق تعاون البرز نیز در این مراسم گفت: آموزش، لازمه ارتقای فعالیت‌های تعاونی‌ها در استان البرز است و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

محمدعلی مختاری ادامه داد: آموزش و توانمندسازی به ویژه در خصوص تعاونی‌های جدیدالتاسیس در استان البرز دنبال می‌شود و این آموزش باید علمی باشد تا اثربخشی آن افزایش قابل توجهی داشته باشد.

این مسئول افزود: توجه به تعاونی‌های راکدمانده و بدون فعالیت نیز جزئی از برنامه‌ها است و آسیب‌شناسی نیز انجام می‌شود ضمن اینکه دلیل عمده رکود تعاونی‌ها به مدیریت آنها بازمی‌گردد.

رئیس اتاق تعاون البرز از روان‌سازی امور مربوط به تعاونی‌ها به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: امیدواریم این ضرورت با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط در استان محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار