بازیکن جدید تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: شیمیدر تیم خوبی را آماده فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور کرده است.
کد خبر: ۹۱۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 07 November 2020

به گزارش تابناک قم، از روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه بازی‌های گروه دوم مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور رسما آغاز می‌شود و تیم شیمیدر قم بعد از حدود دو ماه تمرین نخستین بازی خود انجام می‌دهد، تیمی که به بازیکنان با تجربه و جوان‌های با انگیزه خود برای موفقیت در لیگ جدید دل بسته است.

شیمیدر قم در حالی وارد لیگ برتر 99 می‌شود که یکی از بازیکنان جدید این تیم وحید حاجیان است، بسکتبالیستی که سابقه حضور در تیم‌های مطرح پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام را نیز دارد و دهمین خرید تیم شیمیدر برای دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران محسوب می‌شود.

حاجیان یکی از امیدهای مصطفی هاشمی برای موفقیت شیمیدر در لیگ امسال است، بازیکنی که خودش معتقد است هنوز از نظر فنی توقّع بیشتری از خود دارد و البته امیدوار است که روز به روز بهتر شود تا یکی از مهره‌های تاثیرگذار نماینده قم در مقابل حریفان لیگ برتری این فصل لقب بگیرد.

این بازیکن پس از تمرین امروز شیمیدر گفت: به لطف خدا از نظر بدنی در شرایط خوب هستم و از زمان شروع برنامه‌های آماده‌سازی تیم، تمرینات پرفشاری را انجام داده م و تقریبا به آمادگی کامل رسیده‌ام، در کل از لحاظ فنی قانع نیستم و از خودم انتظار دارم روز به روز بهتر از این شوم.

حاجیان از وضیعت تیم شیمیدر را نیز مطلوب توصیف کرد و افزود: امیدوارم نتیجه زحمات و تمرینات را در بازی‌ها به دست بیاوریم، بازیکنان جوان و خوبی داریم و با حضور دو بازیکن خارجی می‌توانیم در بازی‌ها این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور موفق ظاهر شویم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم اضافه کرد: شیمیدر همواره در جمع باشگاه‌های خوب لیگ ایران حاضر بوده، امسال هم تیم خوبی وارد رقابت‌ها کرده، ضمن اینکه امکانات و شرایطی به خوبی برای اعضای تیم فراهم شده تا راحت باشیم، شخصا از اینکه برای شیمیدر بازی می‌کنم خوشحالم چون کار با مصطفی هاشمی که جزو مربیان شاخص ایران به شمار می‌رود خیلی جذاب است.

لازم به ذکر است: نماینده بسکتبال قم در شروع فصل جدید لیگ برتر بسکتبال روزهای نوزدهم و بیستم آبان ماه به ترتیب در سالن بسکتبال آزادی تهران با تیم‌های نیروی زمینی و آینده‌سازان تهران دیدار می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار