سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان دختر اصفهان گفت: کاروان ورزشی اصفهان با 70 ورزشکار و در قالب هفت رشته ورزشی برای نخستین‌بار کاراته‌کاران دانشجو را به این رقابت‌ها اعزام کرده است.
کد خبر: ۹۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 08 September 2015
سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان دختر اصفهان گفت: کاروان ورزشی اصفهان با 70 ورزشکار و در قالب هفت رشته ورزشی برای نخستین‌بار کاراته‌کاران دانشجو را به این رقابت‌ها اعزام کرده است.

به گزارش فارس؛عباس اسدی با اشاره به حضور کاروان ورزشی اصفهان در هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور اصفهان کاروان ورزشی 70 نفره دختران را در قالب هفت رشته ورزشی به این رقابت‌ها اعزام کرده است.

وی گفت: ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های والیبال، بسکتبال، کاراته، دوومیدانی، بدمینتون، تنیس روی میز، تکواندو و شنا به رویارویی با حریفان خود خواهند پرداخت.

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان دختر اصفهان افزود: تیم‌های اعزامی به این دوره بازیکنان آماده و مطرحی دارند که نام چهار ملی‌پوش والیبال و بسکتبال در ترکیب کاروان به چشم می‎خورد.

وی خاطر‌نشان کرد: ورزشکاران دختر اصفهانی فعال در رشته شنا نیز تاکنون تجربه کسب عناوین دومی و سومی کشور را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

اسدی با بیان اینکه در رشته کاراته برای نخستین‌بار ورزشکار به المپیاد اعزام کردیم، گفت: ورزشکاران این رشته با وجود نخستین حضور خود، با تمام قوا در رقابت‌ها به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه در رشته دو و میدانی نیز وضعیت مطلوبی داریم، ادامه داد: تمرینات به‌ویژه در رشته‌های تیمی از اوایل تیرماه آغاز شده و تا دو روز قبل از اعزام نیز تمرینات به صورت منظم ادامه داشت.

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان دختر اصفهانیاد‌آور شد: در رشته‌های انفرادی و با برگزاری مسابقات انتخابی ورزشکاران منتخب تمرینات خود را در 20 جلسه پیگیری کردند.

وی استان اصفهان را یکی از کاروان‌های آماده و مدعی برشمرد و بیان کرد: تیم دانشجویان اصفهان همواره در مسابقات روی سکو بوده‌اند.

اسدی ادامه داد: امسال هم انتظار داریم با تلاش ورزشکاران حداقل در سکوی دوم و یا سوم قرار بگیریم.

وی با اشاره به میزبانی خوب همدانی‌ها اظهار کرد: در مسابقات والیبال دانشجویان که سال‌های گذشته در همدان برگزار شد حضور داشتم و تجربه ارائه میزبانی، فضای اسکان و سالن‌های خوب در مدت برگزاری مسابقات را دارم.

سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان دختر اصفهان افزود: برخورد همکاران از ابتدای ورود و در مرحله پذیرش بسیار خوب و مودبانه بوده است.

وی خاطر‌نشان کرد: نرگس شکوهی دبیرکل المپیاد نیز یکی از مدیران با تجربه و فهیم در برگزاری المپیاد هستند که در برگزاری این المپیاد نقش موثری دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار