تهیه لوازم التحریر برای محصلان؛
به گزارش تابناک سمنان:  علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اجرای پویش «پازل همدلی» گفت: هدف از اجرای این طرح تهیه لوازم‌التحریر برای محصلان تحت پوشش بهزیستی است.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 07 October 2020

پیام تبریک مدیرکل استان به مناسبت روز کارمند - سازمان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه هم‌زمان با سراسر کشور طرح پویش پازل همدلی نیز به اجرا درآمده است، ابراز داشت: هدف عمده این طرح تهیه لوازم‌التحریر برای محصلان تحت پوشش بهزیستی محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه پازل همدلی ۳۲ پازل جداگانه به طرح نقشه هر استان در اندازه ۱۲۰ در ۹۰ سانتی‌متری است، ابراز داشت: این پازل از هزار قطعه تشکیل‌شده که پشت هر پازل شماره و سریال مختص به خود و دارای کد رهگیری را دارد.

علیرضا ایزد پور ضمن بیان اینکه بالغ‌بر ۱۰۰ هزار محصل تحت پوشش در سطح کشور نیازمند تهیه این اقلام آموزشی هستند، افزود: اجرای پویش پازل همدلی به مشارکت خیران، مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بستگی دارد که انتظار می‌رود در این طرح هم استانی‌ها فرزندان خود را فراموش نکنند.

ایزد پور در ادامه تصریح کرد: خیران با خرید این پازل‌ها می‌توانند پازل استان خود یا هر استان دیگر را خریداری کنند تا این بزرگترین چیدمان دنیا خواهد بود که با مشارکت مردم کامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قطعات پازل خریداری‌شده توسط خیران مبلغ صد هزار ریال خواهد بود، افزود: مشخصات فرد خیر در نهایت در پازل اصلی کشوری ثبت می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار