والدین دانش آموزان دقت کنند
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: والدین دانش آموزان در هنگام خرید کتاب درسی قیمت درج شده پشت جلد کتاب های درسی را فروشنده پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 07 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،علی بیرانوندی با اشاره به آغاز توزیع کتاب های درسی دانش آموزان در این استان اظهار کرد: والدین در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.
وی با بیان اینکه 80 فروشگاه لوازم التحریر توزیع کتب درسی در استان را بر عهده دارند، افزود: در مجموع 600 هزار جلد کتاب بین بیش از 100 هزار دانش آموز استان توزیع می شود.
بیرانوندی با بیان اینکه بهای پرداختی کتاب های درسی در پشت جلد آنها درج شده و باید مطابق آن پرداخت شود، تاکید کرد: اولیا دانش آموزان در صورت مشاهده تخلف و یا دریافت اضافه وجه می توانند به منظور برخورد با متخلفان مراتب را به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود اطلاع دهند.
وی یادآور شد: کتاب های درسی دانش آموزان ابتدایی از طریق مدارس، متوسطه اول و دوم از طریق کتابفروشی ها و پیش دانشگاهی از طریق اینترنت و رشته های فنی نیز از طریق هنرستان ها در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
بیرانوندی با اشاره به اعمال تغییرات کلی در کتاب های پایه سوم متوسطه اول و پنجم ابتدایی گفت: این کتاب ها نیز در روزهای آینده برای توزیع بین دانش آموزان به استان وارد می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار