نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان:
نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان از حضور دو هزار داوطلب در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی و کارشناسان رسمی دادگستری در سمنان خبر داد و گفت: آزمون‌ها با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 11 September 2020

۲۰۰۰ داوطلب در آزمون تأمین اجتماعی و دادگستری سمنان شرکت کردند

به گزارش تابناک سمنان: پرویز ملک‌زاده ضمن بیان اینکه در آزمون‌های سراسری استخدامی تأمین اجتماعی و کارشناسان رسمی دادگستری سال جاری استان سمنان دو هزار و ۱۴۱ داوطلب حضور داشتند، ابراز داشت: این آزمون‌ها در نوبت صبح روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ شهریورماه برگزار شد.

وی بابیان اینکه این داوطلبان در پردیس اصلی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقابت کردند، افزود: تلاش شد تا همانند آزمون کنکور پروتکل‌های بهداشتی به‌دقت رعایت و فاصله‌گذاری اجتماعی با ماسک در این رقابت‌ها انجام شود.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان بابیان اینکه در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه سال جاری ۶۸۷ نفر داوطلب حضور داشتند، ابراز داشت: آزمون استخدامی تأمین اجتماعی نیز با شرکت یک هزار و ۳۱۵ نفر صبح جمعه برگزارشده است.

ملک زده در ادامه اضافه کرد: در هر دو آزمون مراقب‌ها و عوامل دخیل در آن نیز موارد لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا را به‌دقت رعایت کرده بودند و این آزمون‌ها درنهایت سلامت و دقت برگزار شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار