کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان از یکشنبه (فردا)بین یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش می یابد و هوا خنک تر می شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 09 September 2015
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان از یکشنبه (فردا)بین یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش می یابد و هوا خنک تر می شود.

به گزارش ایرنا؛نادر پیرتاج روز افزود: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 12 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده که شامگاه شنبه یک درجه خنک تر می شود.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 31 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است اضافه کرد: اسدآباد با 9 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین نقطه استان و نهاوند با 34 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

پیرتاج اضافه کرد: آسمان استان همدان صاف تا قسمتی ابری ، از بعد از ظهر رشد موقتی ابر، وزش باد و گاهی غبار محلی همراه است.

اوگفت:از بعد از ظهر یکشنبه با عبور موج ناپایدار در برخی از نقاط استان همدان احتمال رگبار باران و رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد و گرد و غبار محلی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت در برخی از ساعات تا روز چهارشنبه پیش بینی می شود ادامه داد: سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در برخی از نقاط استان به 36 کیلومتر بر ساعت رسید که تا چند روز آینده سرعت وزش باد افزایش می یابد.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی بلندیهای زیاد به شدت متغیر است و زمستان های این استان سرد، پر برف و باران و در تابستان ها دما معتدل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار