فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا:
فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا بابیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا، رژه نیرو‌های مسلح برگزار نمی‌شود، گفت: هشت سال دفاع مقدس در یاد‌ها ماندگار است و هرگز فراموش نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 07 September 2020

عدم برگزاری رژه نیروهای مسلح/ دفاع مقدس در یادها ماندگار است

به گزارش تابناک سمنان: امیر سرتیپ رضا آذریان ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید تیپ ۱۵۸ شاهرود به میزبانی تالار کوثر لشکر ۵۸ ذوالفقار این شهر بابیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری رشادت، دلیری‌ها و جان‌فشانی لاله‌های در خون خفته و تکریم از جانبازان این هشت سال است، ابراز داشت: هنگام هجوم دشمن بعثی به کشور اولین نیرویی که مقابل آن‌ها ایستاد نیروی زمینی ارتش بود و این جان‌فشانی پیروزی ایران را درنهایت رقم زد.

وی ضمن بیان اینکه وجود همین نیروهای رزمنده در خط مقدم جبهه اجازه نداد که وجبی از خاک کشور به تصاحب دشمن درآید، افزود: در طی تاریخ این اولین بار بود که اجازه داده نشد تا دشمن به خاک کشور تجاوز کند.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا بابیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب داشته است، ابراز داشت: اولین شهید درراه انقلاب سرلشکر محمد قرنی بود که یاد و خاطره ایشان و شهدا را گرامی می‌داریم.

آذریان بابیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم، تصریح کرد: اگرچه امسال رژه برگزار نمی‌شود اما هشت سال دفاع مقدس را فراموش نکرده‌ایم.

پس ضمن بیان اینکه به یاد این ایام محرم باید نشان دهیم که ما حسینی هستیم و به یاد آن روزهای به اسارت گرفتن اهل‌بیت (ع) از انقلاب دفاع می‌کنیم، افزود: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در افتخارات جمهوری اسلامی به ثبت رساند که امروز می‌بایست بزرگان جنگ برای نوجوانان امروز از رشادت‌های آن دوران بگویند.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا بابیان اینکه بعد از دفاع مقدس رهبر معظم انقلاب فرمودند دفاع همچنان باقی است، ابراز داشت: امروز توان نیروهای مسلح ما یک توان الهی است ما ملت حسینی حافظ پرچم سرخ امام حسین (ع) هستیم تا آن را به صاحب اصلی‌اش برسانیم.

آذریان در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن به فضای مجازی و ابزار فرهنگی روی آورده و قصد دارد از این طریق بر ذهن جوان رخنه کند اما غافل از آنکه نمی‌داند ملت و جوانان ما باهوش هستند و اجازه تعدی نمی‌دهند.

وی افزود: دشمن به دنبال تفرقه میان ارتش و سپاه است اما بازهم نتوانستند در این عملیات موفق شوند همان‌طور که شهید صیاد شیرازی می‌گفت ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی به شمار می‌رود.

همچنین در این مراسم سرهنگ محمدرضا مسگری به‌عنوان فرمانده جدید تیپ ۱۵۸ و امیر سرتیپ دوم حجت اله غلامی به‌عنوان جانشین قرارگاه لشکر ۵۸ معرفی شدند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار