نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل بانک‌های استان بوشهر با سرمایه‌گذاران افزایش یابد.
کد خبر: ۸۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 05 September 2015
عبدالکریم جمیری پیش از ظهر شنبه در نشست با مسئولان بانک سپه اظهار داشت: یکی از ارکان توسعه هر جامعه بانک‌ها هستند که عملکرد مطلوب بانک‌های می‌تواند زمینه‌ساز تسریع در توسعه باشد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه بانک‌ها برای ارائه بهترین و بیشترین میزان خدمات به مردم، اضافه کرد: ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها می‌تواند در رونقت تولید و بهبود وضعیت اشتغال و رفع موانع اقتصاد و تجارت نقش‌آفرین باشد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تحول در نظام بانکی برای رفع مشکلات موجود تاکید کرد و ادامه داد: بانک‌ها باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

وی افزود: تقویت نقاط قوت برنامه پنجم و رفع ضعف‌های موجود در این برنامه یکی از برنامه‌های مجلس شورای اسلامی برای تدوین برنامه ششم توسعه و تدوین بودجه سال ۹۵ است.

جمیری با بیان اینکه از دیدگاه‌های کارشناسی برای اصلاح این موارد استفاده می‌شود، بیان کرد: از همه دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها نیز می‌خواهیم که نظرات کارشناسی خود را اعلام کنند.

وی خواستار افزایش میزان تعامل بانک‌های استان با سرمایه‌گذاران شد و ادامه داد: ارائه وام‌های کم‌بهره و قرض‌الحسنه به مردم می‌تواند نقش مهمی در کاهش مشکلاتشان داشته باشد.

ارائه وام به زوج‌های جوان و تسهیلات درمان

مدیر شعب بانک سپه در استان بوشهر نیز در این نشست از تلاش ویژه بانک سپه برای نقش آفرینی در روند توسعه استان خبر داد و گفت: تلاش بانک سپه این است که در زمینه ارائه تسهیلات کمترین مشکل وجود داشته باشد.

سعید نجفی به عملکرد مطلوب بانک سپه در حوزه سرمایه‌گذاری خرد و کلان اشاره کرد و افزود: تسهیلات مناسبی به زوج‌های جوان در قالب وام ازدواج و همچنین تسهیلات خوبی در بخش درمان ارائه می‌شود.

وی به حمایت ویژه بانک سپه از سرمایه‌گذاری‌ها در بخش تولید اشاره کرد و ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد ریال طی یک سال و نیم اخیر برای طرح های اشتغالزا پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک سپه در استان بوشهر همچنین از صدور چهار هزار میلیارد ریال صمانت‌نامه‌های بانکی طی یک سال و نیم اخیر خبر داد و اضافه کرد: در زمینه صدور ضمانت‌نامه بانکی و صفر شدن آنها در سطح استان رتبه اول را داریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار