کد خبر: ۸۹۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 28 August 2020

 

 

امام جمعه رودبار راه حل مشکلات کشور را تولید داخلی دانست و گفت: همه مسئولان باید موانع تولید را برطرف و با قاچاق و واردات بی رویه مبارزه کنند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام محمد رییسی، امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فضایل عزاداری برای سرور و سالار شهیدان گفت:باید قدر نعمت عزاداری برای امام حسین (ع) را بدانیم.

او تصریح کرد: روز عاشورا درس ایثار و از خود گذشتگی به همه ما آموخت ،امام حسین علیه السلام و یارانشان برای خدا از همه چیز گذشتند و تا آخرین قطره خون برای رضای خدا استقامت و بردباری کردند.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیات دولت افزود: رهبری فرمودند هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت و زمان خوبی برای نقد دولت است.

او ادامه داد: سال آخر فعالیت دولت تدبیر و امید فرصت مناسبی برای اعضای کابینه و دولت است تا خدمت بیشتری به ملت و کشور ارائه کنند.

حجت الاسلام رییسی  راه حل اصلی رفع مشکلات کشور را تولید داخلی دانست و گفت: همه مسئولان باید موانع تولید را برطرف و با قاچاق و واردات بی رویه مبارزه کنند.

او با اشاره به این که مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر اقتصاد مقاومتی دارند افزود:مسئولان ما مانند شهیدان باهنر و رجایی باید شبیه مردم باشند و برای خدا کار و از چهره سازی پرهیز کنند.

حجت الاسلام رییسی در هفته دولت به مشکلات شهرستان اشاره کرد و از مسئولان دولتی خواست از هم اکنون به فکر حل مشکلات کشاورزان و فروش محصولات کشاورزی در رودبار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار