فرماندار نکا با تاکید بر بروزرسانی خدمات شهری اظهار کرد: باید از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در اداره شهر استفاده کنیم تا امنیت مورد نظر و مطلوب شهر و شهروندان تامین شود.
کد خبر: ۸۹۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ 27 August 2020

به گزارش تابناک مازندران، مركز مانیتورینگ پایش تصویری نکا با هدف روانسازی گره های ترافیکی در مناطق پرتردد شهری، مدیریت بحران و همچنین نظارت بر خدمات شهری و افزایش امنیت، با هزینه 1/5 میلیارد ریالی، راه اندازی شد.

عبدالجواد توحیدی مقدم در حاشیه مركز مانیتورینگ پایش تصویری نکا گفت: دوربین‌های پایش تصویری باعث افزایش احساس آرامش و امنیت در جامعه شده و برای مجرمین احساس ناامنی به وجود می‌آورد.

اجرای طرح مانیتورینگ پایش تصویری و کلنگ زنی پل چهارم در نکا
 
اجرای طرح مانیتورینگ پایش تصویری و کلنگ زنی پل چهارم در نکا
 



فرماندار نکا با تاکید بر بروزرسانی خدمات شهری اظهار کرد: باید از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در اداره شهر استفاده کنیم تا امنیت مورد نظر و مطلوب شهر و شهروندان تامین شود.

وی تصریح کرد: راه اندازی مرکز مانیتورینگ با هدف بهره مندی از سیستم هوشمند و دوربین های ثبت تخلفات رانندگی و افزایش امنیت شهروندان در سطح شهر به صورت الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است که به همت شهرداری نکا و مسئولان ذی ربط اجرایی شد.

سید مهدی احمدی هم با اعلام اینکه اجرای مانیتورینگ پایش تصویری و نصب دوربین ها نتیجه‌ یک کار جمعی و همکاری و هماهنگی همه‌ ارگان و نهادهای دخیل در این امر است، افزود: اگر این همکاری ادامه پیدا کند، کارهای بسیار ارزشمندی می‌توانیم در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهیم.

شهردار نکا با اعلام اینکه:این پروژه که داری ۱۰ مانیتور است و با صرف یک و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسید، گفت: پروژه سامانه پايش تصويری از دغدغه های مهم مدیران است كه كار پليس و دستگاه های خدمات رسان امدادی را تسريع می كند.

وی اظهار کرد:تهیه دوربین های کنترل و نظارت برای نصب در معابر از نکات قابل توجهی بود که راهنمایی و رانندگی در اجرای این طرح همکاری تنگاتنگی را با شهرداری نکا انجام داده است.

احمدی با بیان اینکه:پایش تصویری شهر در افزایش امنیت، کاهش ترافیک و همچنین کاهش تخلفات رانندگی تأثیر به سزایی دارد، گفت:کاهش هزینه ها در خدمات شهری، رصد و مدیریت ترافیک، هدایت ناوگان حمل و نقل عمومی، کنترل هوشمند چراغ های اتصال به شهر هوشمند و رسانه عمومی، ارتقای سطح امنیت شهری، کاهش تخلفات و جرایم، مدیریت بحران، امدادرسانی و ... از دیگر مزیت های این طرح است.

شهردار نکا تصریح کرد: اجرای مانیتورینگ پایش تصویری، آرامش بیشتر مردم و کاهش تخلفات مخصوصا کاهش تصادفات را در پی خواهد داشت؛ ضمن اینکه امنیت شهروندان را افزایش داده و بسیاری از تخلفات و کاهش هزینه‌ها در خدمات شهری ، رصد و مدیریت ترافیک ، هدایت ناوگان حمل و نقل عمومی ، کنترل هوشمند چراغ‌های راهنمایی و رانندگی ، قابلیت اتصال به شهر هوشمند و رسانه عمومی ، ارتقای سطح امنیت شهری ، کاهش تخلفات و جرایم ، مدیریت بحران و امداد رسانی مناسب را در پی خواهد داشت.

وی درباره ی آغاز احداث پروژه ترافیکی پل چهارم بر روی نکارود در امروز نیز گفت:این پل حدود 50 متر طول دارد، مزیت مهم این پروژه آن است که مسیر ماشین رو و پیاده رو را با هم دارد و منطقه علمیه را به شهرداری متصل می کند.

اجرای طرح مانیتورینگ پایش تصویری و کلنگ زنی پل چهارم در نکا
 
اجرای طرح مانیتورینگ پایش تصویری و کلنگ زنی پل چهارم در نکا
 

 

محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا نیز ضمن تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در مورد خدمت به مردم و تلاش برای سهولت زندگی مردم که مصداق آن ساخت همین پل می باشد در مورد تلاش برای رضای خدا و تاثیر اخروی این امور مطالبی را بیان داشت.

علی شیرازی در مراسم افتتاح سامانه پایش تصویری در شهرداری نکا اظهار کرد: هوشمندسازی شهرها باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت خواهد شد و لذا توجه به این مساله و افزایش توجه به پایش تصویری در شهرها برای افزایش امنیت لازم و ضروری است.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران گفت: افزایش اجرای طرح پایش شهر با دوربین ها و پایش تصویری، امنیت شهروندان را تضمین کرده و نوعی آسودگی در جامعه ایجاد می کند.

وی افزود: پایش تصویری در نکا یکی از اقدامات مهم برای افزایش امنیت در شهر است که باعث امنیت شهر و کاهش جرم شده و همچنین با افزایش امنیت در شهر می توان شاهد حضور و ورود بیش از پیش گردشگران به شهر و رونق اقتصادی شهر بود.

خبر:الهام زارعی

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
United States
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
تشکر دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار