کد خبر: ۸۹۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 27 August 2020

سالن بلک باکس تئاتر نوشهر روز پنجشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این سالن که قابلیت استفاده چند منظوره را دارد با زیربنای یکصدمتر مربع و ظرفیت بیش از ۷۰ تماشاچی که قابلیت افزایش به یکصد تماشاچی را نیز دارد در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نوشهر ساخته و تجهیز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم افتتاحیه این سالن نمایش گفت : ۱۴۰ میلیون تومان برای احداث و تامین تجهیزات این سالن از سوی ارشاد استان هزینه شده است.

عباس زارع افزود : این پروژه در مدت ۳۲ روز به سیستم صوتی، اتاق تعویض لباس، اتاق فرمان، اتاق کریم و به 6 شبکه نوری مجهز شد.

همچنین در این برنامه از کتاب  " کوفه تا نینوا " اثر یونس یونسی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران رونمایی و یکصد نسخه از این کتاب نیز از سوی مدیرکل برای اهدا به مسئولان استان خریداری شد.

امروز کارگاه فناوری و سالن چند منظوره دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان نوشهر هم با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان که از کمک خیرین ساخته و تجهیز خواهد شد، در نوشهر کلنگ زنی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار