کد خبر: ۸۹۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 26 August 2020

 

افزایش ۱۲ درصدی تردد در محورهای شمالی/ممنوعیت ترددد کامیون‌ها در محور هراز تا روز دوشنبه

جانشین رئیس پلیس راه ناجا از افزایش ۱۲ درصدی ترافیک در محورهای شمالی کشور در روز گذشته خبر داد و گفت: در سایر محورهای مواصلاتی با کاهش ۱۷ درصدی ترافیک مواجه بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ ایوب شرافتی، جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره ترافیک محورهای شمالی گفت: در محور هراز ترافیک در حال شکل‌گیری است و در حال حاضر ترافیک در این محور پرحجم و روان است.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۲ ظهر امروز در محور کرج_چالوس محدودیت‌هایی اعمال شده است، ادامه داد: ترافیک در محور چالوس شروع شده و از دوراهی شهرستانک به سمت شمال مسیر یک طرفه است. همچنین از انتهای آزادراه تهران شمال تا گچ سر حرکت خودروها به صورت توقف _حرکت است و این ناشی از تردد بیش از حد خودروها در محورهای شمالی است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای شمالی در روز گذشته گفت: با وجود اینکه در سایر محورهای مواصلاتی در کشور ۱۷ درصد کاهش تردد داشتیم اما در محورهای شمالی ترددها ۱۲ درصد افزایش داشته و این ترافیک تا ساعت ۱۲ شب وجود داشت و مجبور شدیم مسیر را در ساعت یک بامداد یک طرفه کنیم تا بتوانیم از این طریق محور را روان کنیم.

سرهنگ شرافتی خاطرنشان کرد: تردد در سایر محورها مانند قزوین به رشت و فیروزکوه عادی است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: در محور هراز نیز از تردد کامیون‌ها تا روز دوشنبه جلوگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار