مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام:
مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام از فراهم شدن امکان توزیع و فروش پستی محصولات کسب و کارهای خانگی با همکاری اداره پست ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 23 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ زینب شیرخانی اظهار داشت: به منظور حمایت از زنان فعال در کسب و کارهای خرد و کوچک، تفاهم نامه ایجاد و توسعه ظرفیت های همکاری مشترک با رویکرد اتصال بازار فروش و توزیع محصولات تولیدی زنان به شبکه پستی بین دفتر امور زنان و خانواده و اداره کل پست استان منعقد شده است.

وی افزود: از رویکردهای این همکاری، اتصال به سامانه بازار الکترونیک و توزیع محصولات خانگی زنان، استفاده از ظرفیت فضا و امکانات تبلیغات پست به منظور تشریح محصولات تولیدی زنان و معرفی زنان فعال و موفق در کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی است.

شیرخانی گفت: با همکاری اداره کل پست برای اختصاص فضای الکترونیکی در سامانه ebazar به نشانی www.ebazar.post.ir و ارائه نرم افزار مربوطه به منظور معرفی و فروش محصولات کالا و خدمات از دیگر موارد همکاری پست با دفتر امور زنان و خانواده در تفاهم نامه همکاری منعقد شده است.

وی افزود: اداره کل پست هم در بحث آموزش و هم ایجاد زمینه و بستر لازم در این راستا نقش مهم و اثر گذاری دارد.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام اضافه کرد: استفاده از فن آوری تجارت الکترونیک باید قابل دسترس برای همه صاحبان کسب و کارها باشد.

وی، هدف از این طرح را اجرا و پیاده سازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و اتصال کار آفرینان استان به سامانه ebazar برشمرد وگفت: حمایت از کارآفرینان در حوزه های متفاوت صنایع دستی و تولیدات مواد خوراکی و سایر مشاغل از جمله اهداف این تفاهم نامه هست .

وی افزود: دستگاه های مرتبط با ایجاد مشاغل باید حمایت و همکاری ویژه در راستای این تفاهم نامه داشته باشند.

وی اضافه کرد: از جمله کمیته امداد، بهزیستی،تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی ، پارک علم و فناوری و میراث فرهنگی باید برای معرفی کارآفرینان به این سامانه و اتصال کارآفرینان و زنان فعال در کسب و کار به بازار فروش و ارائه خدمات وتسهیل در روند بازاریابی و فروش کالا و خدمات پای کار باشند.

شیرخانی ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن این تفاهم نامه صاحبان کسب و کارهای خانگی دسترسی مناسبی به بازار فروش داشته باشند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار