مدیر عامل باشگاه عقاب زاگرس گفت: یک‌سری پیشنهادهای اغوا کننده مبنی بر فروش امتیاز باشگاه داریم که اگر نتوانیم تا 20 شهریورماه جاری منابع مالی جذب کنیم، اقدام به فروش امتیاز خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 20 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،رسول یوسفوند ، اظهار داشت: منبع تامین هزینه‌های حضور در لیگ تا سال گذشته از مدارس فوتبال بود و بقیه را از جیب خودمان می‌گذاشتیم، اما متاسفانه امسال هیچ منبع درآمدی نداریم.

وی تصریح کرد: از نظر تعداد بازیکنان کاهش 50 درصدی داشته‌ایم و با توجه به هزینه‌هایی که در قبال خرید گیت ضدعفونی، تب‌‌سنج، اکسیژن‌سنج و سایر موارد بهداشتی که برای حفظ سلامت بازیکنان باید رعایت شود، کرده‌ایم و هیچ درآمدی از مدرسه نداشتیم بنابراین از منابع مالی خودمان استفاده کردیم به صورتی که بنده منزل و خودرو شخصی ام خود را طی دو سال گذشته فروخته‌ام، امیدوارم فقط من نباشم و بقیه هم در حد توانشان خود کمک کنند.

مدیر عامل باشگاه عقاب زاگرس اضافه کرد: البته ناگفته نماند یک‌سری پیشنهادهای اغوا کننده از تهران، اصفهان، خوزستان و تبریز مبنی بر فروش امتیاز باشگاه داریم که نهایتا تا ۲۰‌ام شهریورماه زمان گرفته‌ایم، اگر تا تاریخ تعیین شده نتوانیم منابع مالی جذب کنیم اقدام به فروش امتیاز کرده و منبع پولی به دست آمده را عادلانه بین کادر، مربی‌ها، باشگاه و بازیکنان تقسیم می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما با قدرت در حال انجام وظیفه هستیم و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ بدهد، ما به صورت ریشه‌ای برای تیم وقت می‌گذاریم و بازیکنان خوبی داشته و هشت تا ۱۱ نفر از بازیکنان ما در طی دو سال گذشته در رده‌های پایه تیم ملی حاضر بوده‌اند و در همین دو سال تعداد ۲۰ نفر از بازیکنان ما به تیم‌های بالاتر رفتند، بنابراین از افراد خیر و شرکت‌های صنعتی خواهشمندیم برای اعتلای نام کرمانشاه قدمی جلو بگذارند.

یوسفوند خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته هم در لیگ برتر حضور داشتیم و با توجه به رفت و برگشت بودن بازی‌ها در هر رده‌ای ۱۶۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان هزینه کردیم اما امسال به دلیل تورم به وجود آمده و بالا رفتن قیمت‌ها مبلغی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان برای هر دو رده هزینه برآورد می‌کنیم.

وی گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اواسط مهرماه بازی‌ها شروع می‌شوند و ما در رده نونهالان و نوجوانان در لیگ برتر خواهیم بود و به دنبال جذب یک امتیاز برای جوانان لیگ یک کشور هستیم که تا حدودی قطعی شده است و تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و با توجه به زمانی که در اختیار داریم به حداقل ۷۰ تا ۸۰ درصد از آمادگی می‌رسیم.

مدیر عامل باشگاه عقاب زاگرس تصریح کرد: در حال حاضر یک زمین خوب در اختیار داریم که از طریق ماده ۸۸ اداره‌کل ورزش و جوانان در اختیار ما قرار گرفته است و برای باشگاه هم لازم بود و انتظار داریم مسئولین مربوطه بیشتر توجه بکنند، چرا که ۱۸ تیم فعال دیگر در بخش آقایان داریم و حتما لازم است که زمین اختصاصی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به دستور ستاد مدیریت کرونا در همه رده‌ها با رعایت پروتکل بهداشتی بازی‌ها برگزار می‌شود، اما برای ما اول سلامت بازیکنان مهم است و سپس اینکه بتوانیم رقابتی داشته باشیم که ماحصل این رقابت بازیکنان هستند که از کرمانشاه به رده‌های بالاتر می‌فرستیم و امسال هم بین ۶ تا هشت نفر در لیگ‌های تهران که ماحصل حضور ما در لیگ برتر بود راه یافتند و این موجب خوشحالی و سربلندی ما است.

یوسفوند گفت: به حضور در رده بزرگسالان فکر می کنیم و به دنبال یک امتیاز لیگ سه هستیم، با توجه به اینکه نفرات خوبی در اختیار داریم که در سال‌های گذشته از همین باشگاه پرورش یافته‌اند اگر شرایط باشگاه مهیا بشود قطعا با قدرت حضور خواهیم داشت و در سال‌های آینده یک تیم بزرگسال در بالاترین سطح لیگ یک یا دو ایران خواهیم دید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار