کد خبر: ۸۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 04 September 2015

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای ایران پیروز شد و آمریکا می‌خواهد رژیم جعلی صهیونیستی را راضی نگه دارد، گفت: استکبارستیزی ملت ایران ادامه دارد.
خبرگزاری فارس: استکبارستیزی ملت ایران ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه تقوا پیشرفت‌های مادی برای انسان ایجاد می‌کند، اظهار کرد: تقوا انسان را در فتنه‌ها تیزبین و با بصیرت می‌کند.

وی توحید، عدالت و مساوات را رنگ خدا نامید و افزود: تمام خوبی‌ها در انسان جمع شده و خداوند انسان‌های غیرت‌مند را دوست دارد زیرا غیرت صفت خداوند است.

خطیب موقت جمعه رشت نسبت به شبکه‌های ماهواره‌ای دشمنان هشدار داد و گفت: میل غیرت در تمام انسان‌ها وجود دارد اما ممکن است به این صفت بی‌توجهی شود.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی زنان دوشادوش مردان حرکت می‌کنند اما باید غیرت‌ها و ارزش‌ها در جامعه حفظ شود.

عبدالله‌زاده پاشاکی با اشاره به هفته دولت امسال، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیاری توسط دولتمردان کشور و استان در هفته دولت افتتاح شد که از مسئولان قدردانی می‌کنیم.

وی یادآور شد: امیدواریم دولت تدبیر و امید در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، بین‌المللی و خدمت به مردم مظلوم ایران توفیق بیشتری داشته باشد.

امام جمعه موقت رشت به دوره خدمت کوتاه شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: شهیدان رجایی و باهنر به دلیل تعامل با مردم همه عاشق آنها بودند و جا دارد دولتمردان به سیره حسنه این شهیدان نزدیک‌تر شوند.

وی با بیان اینکه 17 هزار نفر شهید ترور در کشور داریم، گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی بزرگ‌ترین تروریست جهان است.

عبدالله‌زاده پاشاکی به قیام 17 شهریور اشاره کرد و یادآور شد: مردم ثابت کردند با جان خود در مقابل ستم می‌ایستند.

وی با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: استکبار‌ستیزی ملت ایران ادامه دارد.

امام جمعه موقت رشت درباره یاوه‌گویی رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: در مذاکرات ایران پیروز شد و آمریکا می‌خواهد رژیم جعلی صهیونیستی را راضی نگه دارد.

وی ایجاد اختلاف و نفوذ در ایران را هدف دشمن دانست و متذکر شد: مقام معظم رهبری فرمود سیاست‌های ما با آمریکا 180 درجه تفاوت دارد و ملت ایران تابع ولایت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار