کد خبر: ۸۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 03 September 2015

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان گفت: قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر بوده و موجب ارتقای نظام مالی کشور می‌شود.
خبرگزاری فارس: قانون رفع موانع تولید موجب ارتقای نظام مالی کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین اصغریان ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه آینده روشنی در انتظار صنعت و تولید استان است، اظهار کرد: رویکرد نوین دولت و مجلس و ارائه قانون کشوری در حل مشکلات و برطرف شدن موانع تولید است.

وی قانون رفع موانع تولید را رقابت‌پذیر بوده و موجب ارتقای نظام مالی کشور دانست و تصریح کرد: این قانون جامع‌ترین و توانمندترین قانون در برطرف شدن مشکلات عرصه تولید است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان بررسی عوامل رکود و یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی و اتخاذ تصمیمات اجرایی در چارچوب این قانون را از جمله وظایف کارگروه رفع موانع تولید عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه با تلاش و همدلی مدیران بخش دولتی و صاحبان صنایع و تولیدکنندگان، مشکلات موجود در عرصه تولید به حداقل ممکن می‌رسد، خاطرنشان کرد: با این اوصاف می‌توانیم آینده روشن و خوبی را در صنعت و تولید استان شاهد باشیم.

اصغریان برطرف شدن مشکلات بخش کشاورزی و گردشگری را از جمله وظایف دیگر کارگروه دانست و یادآور شد: حضور مستمر و مشارکت مدیران بخش دولتی در جلسات این کارگروه از ضروریات است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی دلایل و راهکارهای رفع اختلافات واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان امور مالیاتی و تأمین اجتماعی را از جمله مهم‌ترین وظایف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ برشمرد.

این مسئول ایجاد شرایط مطلوب برای افزایش صادرات محصولات و کالای تولیدی استان را از دیگر وظایف کارگروه ذکر کرد و یادآور شد: گزارش نحوه عملکرد دستگاه‌ها به استاندار گیلان و دبیرخانه کشوری ستاد تسهیل ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار