کد خبر: ۸۸۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 27 July 2020

تخصیص ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات تجاری سازی به طرح های فناورانه و نوآورانه گیلان

تابناک/مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان گفت:۳۵میلیارد ریال تسهیلات با همکاری پارک علم و فناوری استان و از طریق صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان با هدف توانمندسازی و حمایت از تجاری سازی طرح‌های فناورانه و نوآورانه مستقر در مراکز دانشگاهی، فناوری، پارک علم و فناوری یا مراکز رشد استان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تخصیص یافت.

دانیال سمیعی روز دوشنبه در این خصوص در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان قصد دارد تا با همکاری این معاونت و پارک علم و فناوری استان، تسهیلات تجاری سازی محصولات فناورانه و نوآورانه تا سقف یک میلیارد ریال با کارمزد چهار درصد را به شرکت ها و واحد های فناور واجد شرایط ارائه کند.

وی همچنین تاکید کرد: این تسهیلات به کلیه طرح های فناورانه و نوآورانه استان تعلق یافته و می بایست محصول و یا خدمت مورد نظر ، مرحله ایده را سپری کرده و نمونه اولیه قابل ارزیابی و بررسی داشته و در حال طی کردن مراحل تجاری سازی باشند.

وی همچنین در خصوص نحوه بازپرداخت این تسهیلات نیز گفت: تسهیلات ذکر شده دارای یک سال تنفس بوده و پس از آن، در چهار قسط فصلی ( سه ماهه) به مدت یک سال بازپرداخت صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان در پایان سخنان خود گفت : متقاضیان می توانند جهت دریافت این تسهیلات با مراجعه به سایت صندوق گیلان به نشانی gilanfund.ir اقدام به دریافت خدمات نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار