کد خبر: ۸۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 03 September 2015

رشت - ایرنا - نهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گیلان در رشت گشایش یافت.
[نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در رشت گشایش یافت]

مدیر عامل نمایشگاههای بین المللی گیلان عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در فضایی به مساحت پنج هزارو 500 مترمربع با حضور تعداد 91 واحد تولیدی از استان های گیلان ، تهران ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل ،خراسان رضوی ، اصفهان ، البرز ، قم ، همدان و زنجان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گیلان برگزار می شود.
عبدالله سلمانی زاده با اشاره به ویژگی های این نمایشگاه افزود: تخصص طراحی داخلی دارای اهمیت فوق العاده ای در روند طراحی ساختمان است و باید از آغاز پروژه به عنوان یک مرحله اساسی مورد توجه قرار گیرد .
وی اضافه کرد: طراحی داخلی نیازمند کار و همکاری نزدیک با کاربران نهایی ، به منظور طراحی فضای متناسب با نیازهای آنها است و در واقع می تواند به عنوان یک برنامه استرتژیکی تلقی شود؛ از اینرو، امید است برگزاری نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی بتواند در شناسایی سلایق بازدیدکنندگان محترم گامی مؤثر بردارد.
سلمانی زاده یادآورشد: این نمایشگاه از یازدهم تا پانزدهم ماه جاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت برای بازدید علاقمندان دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار