نوید دانایی:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: از زمان شیوع کرونا تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس که در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه بستری شدند به ۹۷۸ نفر رسید.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 25 July 2020

در راستای جلوگیری از کرونا؛ باید تمام مراسم‌های غیرضروری در سمنان لغو شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بعد از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس که در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه بستری شدند به ۹۷۸ نفر رسید، اظهار داشت: وضعیت رنگی استان سمنان در رابطه با شیوع این ویروس از در برخی نقاط قرمز و در برخی نقاط زرد است.

وی بابیان اینکه به‌طور تقریبی مراجعات در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان در وضعیت ثابت بود، یادآور شد: سه شهرستان تحت مدیریت این دانشگاه در وضعیت قرمز، دو شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد است.

نوید دانایی با تأکید بر اینکه روند ابتلاء به ویروس کرونا در این منطقه ادامه دارد، تصریح کرد: مراجعه سرپایی در روزهای گذشته افزایش قابل‌توجهی نداشته است و این در حالی است که عموم مردم باید هشدارهای وزارت بهداشت را جدی بگیرند.

دانایی با اشاره به‌ضرورت پرهیز از حضور در تجمعات و لزوم استفاده از ماسک بیان کرد: وضعیت رنگی شهرستان‌ها ملاک رعایت یا عدم رعایت نکات بهداشتی نیست بلکه در هر شرایطی اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع این بیماری امری اجتناب‌ناپذیر است.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار