استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید، امید مردم راجهت رفع مشکلات و حرکت به سمت شکوفایی بیشتر کرده است.
کد خبر: ۸۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 02 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس ابرهیم رضایی بابادی در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: توفیقات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف در جامعه نمود و آشکار است و همین دستاوردها امید مردم را جهت حل مشکلات و حرکت به سمت شکوفایی بیشتر کرده است.

وی با اشاره به توفقیات دولت در زمینه مذاکره هسته ای گفت: در دولت قبل سالها شاهد مذاکرات بی حاصل هسته ای بودیم و مشکلات بسیاری به واسطه تحریم ها برای کشور ما ایجاد شده بود، ولی در این دولت با حمایت رهبری و سپردن کار به دست افراد کاردان نتایج خوبی حاصل شد و به توفیقات خوبی در بحث هسته ای رسیدیم.

رئیس شورای اداری استان ادامه داد: کاهش نرخ تورم از 43 درصد به کمتر از 15 درصد از دیگر اقدامات خوب این دولت می باشد و امروز مردم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... آرامش دارند که جای تبریک به همه دولتمردان دارد.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به عدم توجه به نظرات کارشناسی در دولت گذشته،گفت: در دولت قبل، در هیچ یک از امور به کار کارشناسی توجه نمی شود و بسیاری از بحران ها به همین دلیل در کشور ایجاد شده بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: با اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و همچنین همدلی بین مسئولین، آرامش خوبی در استان حاکم شده و امیدواریم در این فضا شاخص های منفی استان را مثبت کنیم و در این راستا یکی از مشکلات استان در زمینه بیکاری بوده است بطوریکه در بهار سال گذشته اولین استان بیکار کشور بودیم اما با اقدامات انجام شده در بهار امسال رتبه اشتغال استان شش پله ارتقاء یافت.

استاندار کرمانشاه گفت:طی چند مدت گذشته برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل رفع مشکلات واحدهای صنعتی در دستور کار قرار گرفته و با توجه به تلاش های صورت گرفته خوشبختانه 40 واحد صنعتی راکد یا نیمه فعال استان در سال گذشته فعال شدند.

مهندس رضایی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: قبل از روی کار آمدن این دولت، کار چندانی در خصوص جذب اعتبارات مصوبات سفر مقام معظم رهبری صورت نگرفته بود اما در این دولت 700 میلیارد تومان تسهیلات سفر رهبری جذب شد و این نوید را می دهیم که عمده مصوبات سفر مقام معظم رهبری امسال اجرایی شود.

وی در پایان بیان داشت: با اقدامات انجام شده و برنامه های تدوین شده شاهد روند رو به رشد استان هستیم و امیدواریم با حمایت مسئولین کشوری این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد و استان به جایگاه اصلی خود رسانده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار