مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام:
مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام، گفت: ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی خریداری و در بین مدارس سطح استان از طریق آموزش و پرورش مناطق بر اساس اولویت‌ها توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 23 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت‌الله رحیمی مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام، گفت: در شش ماهه اول سال و برای شروع سال تحصیلی جدید تعداد ۲۳ پروژه آموزشی با ۸۱ کلاس درس و ۱۵ هزار ۵۷۵ متر مربع زیربنا با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال تحویل آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد فضای آموزشی تعداد ۹ باب چمن مصنوعی ورزشی است که اعتباری نزدیک به ۴۵ میلیارد ریال برای اجرای آن‌ها در سطح استان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام، گفت: در همین راستا مقدار ۴۲ هزار متر مربع ایزوگام مدارس آسیب دیده از بارندگی‌های سنوات گذشته در حال انجام است و برای این منظور مبلغ نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در بین مدارس

وی بیان کرد: همچنین ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی خریداری و در بین مدارس سطح استان از طریق آموزش و پرورش مناطق بر اساس اولویت‌ها توزیع می‌شود.

رحیمی در خصوص فعالیت خیرین نیک اندیش در سال جاری، تصریح کرد: ۲۰ فضای آموزشی در قالب ۴۰ کلاس درس از اول سال جاری تاکنون با مشارکت خیرین شروع به ساخت، یا در آستانه شروع و یا در مراحل عقد تفاهم نامه هستند.

استان ایلام دارای 1200 فضای آموزشی است و بیش از 95 هزار دانش آموز در حال تحصیل دارد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار